افزودن سرویس گیمینگ گوگل STADIA به تلویزیون‌های ال‌جی در اواخر سال ۲۰۲۱

افزودن سرویس گیمینگ گوگل به تلویزیون‌های ال‌جی

افزودن سرویس گیمینگ گوگل STADIA به تلویزیون‌های ال‌جی در اواخر سال ۲۰۲۱ : ال‌جی الکترونیکس برنامه مشارکت خود با گوگل برای افزودن Stadiaبه  جدید ترین تلویزیون‌های هوشمند webOS در نیمه دوم سال جاری را اعلام کرد. پس‌ازآنکه Stadia به Google TV اضافه شود، ال‌جی نخستین کارخانه تولید تلویزیون خواهد بود که از گیم‌پلی Stadia در webOS پشتیبانی خواهد نمود.

ال‌جی تاکنون تعهد خود برای پشتیبانی از گیمینگ برتر روی نمایشگرهای زیاد پیشرفته‌اش را به اشکال مختلف نشان داده و پشتیبانی از ۴K و صدای فراگیر پنج.یک برای کاربران Stadia Pro تأکیدی دوباره بر این موضوع میباشد. نصب Stadia روی تلویزیون‌های ال‌جی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد در لحظه بازی‌های برتر Stadia از قبیل Cyberpunk 2077 و NBA 2K21 و Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion را تنها با کنترلر Stadia و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار دیگر یا دانلود فایلی بازی کنند.

پشتیبانی گوگل استادیا از آیفون و آیپد فراهم شد

ال‌جی قصد دارد این سرویس نو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به‌صورت ۱ اپلیکیشن قابل دانلود از LG Content Store بر روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی عرضه بکند و تنها در کشورهایی این امر ممکن می‌گردد که Stadia قابل‌دسترس باشد. Stadia تاکنون بیشتر از ۱۳۰ عنوان بازی ارائه نموده و به شکل منظم این تعداد رو به زیاد شدن میباشد. این بازی‌ها به شکل مجزا قابل خریداری هستند یا این که گیمرها می‌توانند با دریافت اشتراک Stadia Pro عناوین معمول این مجموعه را به‌رایگان بازی کنند.

این اشتراک هم چنین تخفیف‌های ویژه و پشتیبانی از کیفیت نمایش تا ۴K را شامل می‌شود. بازی نشاط‌آور با صدای فراگیر پنج.یک کاناله و پشتیبانی از ۴K HDR با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، پلتفرم Stadia را به انتخابی معقول برای کسانی تبدیل ساخته که به دنبال تجربه فوق العاده گیمینگ بدون نیاز به کنسول‌های بازی اختصاصی و گران‌قیمت هستند.

افزودن سرویس گیمینگ گوگل STADIA به تلویزیون‌های ال‌جی در اواخر سال ۲۰۲۱
افزودن سرویس گیمینگ گوگل به تلویزیون‌های ال‌جی

رشد ۲۵ درصدی درآمد صنعت پی‌سی گیمینگ در سال ۲۰۲۱

هنگامی‌که پای گیمینگ وسط باشد، مطمئناً مهار ترکیب پیشرفته Stadia و تلویزیون‌های OLED ال‌جی زیاد سخت خواهد بود. پیکسل‌های خود‌-نورده OLED ال‌جی بدون شک برترین کیفیت عکس HDR با سیاهی عمیق و دقت رنگ فوق‌العاده را در کلاس خود فراهم می‌آورند.

ال‌جی نخستین شرکتی میباشد که در سال ۲۰۱۵ تلویزیون‌های توانمند ۴K OLED HDR- را عرضه کرد و تمامی محتواهای پخش مستقیم یا ذخیره‌شده روی حافظه خارجی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی از وقت واکنش فوق‌سریع ۱ میلی‌ثانیه‌ای نمایشگر به همراه تأخیر ورودی کم بدون کوچک‌ترین کاستی در کیفیت عکس بهره می‌برند.

تعهد شرکت ال جی به مشتریان

Lee Sang-woo معاون ارشد استراتژی تجاری در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «ازآنجایی‌که گیمینگ به شکل فزاینده‌ای به امکانی تبدیل‌شده که دارندگان تلویزیون ال‌جی انتظار آن رادارند، پشتیبانی از Stadia روی تلویزیون‌های ال‌جی نشانگر تعهد ما به مشتریان‌ است. Stadia چگونگی دسترسی مردم به بازی‌های مورد‌علاقه‌شان را تغییر داده و با سازگار کردن آن روی webOS ما قبل از هر گروهی به این پلتفرم می‌پیوندیم. »

تلویزیون‌های OLED که برترین گزینه گیمینگ هستند، تلویزیون‌های نو QNED Mini LED (با فنّاوری رنگ عالی Quantum NanoCell و نور پس‌زمینه mini LED) و تلویزیون‌های ارتقا یافته NanoCell ال‌جی از ۱۱ ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می‌شوند.

مطالب مرتبط :

11 نظر

  • احمد سبزواری

    چقد خوبین شما

  • محمدحسن نصیری

    چرا اینقد کم؟

  • احسان زارعی

    با اجازتون بازنشر شد

  • رحیم ایمانی

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • هادی انتظامی

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  • پرویز میر

    حساب توییتری هم دارید؟

  • جواد آزادی ور

    محتوا خوبی بود

  • سیدحسین علوی

    هزینه مشاوره آنلاین و حضوری باهم متفاوته

  • ایمان قاضی

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • خلیل آقایی

    خرید آنلاین هم دارید

  • قاسم توفیق

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *