بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان

بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان

بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان : تلویزیون های امروزی با اتصال به اینترنت و دستیارهای صوتی روز به روز در حالا طی نمودن مسیر پیشرفت هستند و در کنار به روز نمودن تکنولوژی، بزرگی ابعاد هم یکی از مواردی میباشد که سازندگان تلویزیون هرساله به آن توجه می کنند.به گزارش بلاغ،آنان تلاش دارند به همان میزان که ابعاد گوشی ها و بزرگی آنان برای کاربران مهم میباشد، به ابعاد تلویزیون هم توجه کنند.البته گسترش این ابعاد زیاد چشمگیر تر و بزرگتر از ابعاد گوشی های هوشمند است!

نمایشگاه CES که محفلی برای معرفی تلویزیون های دنیا هم هست، میزبان معرفی بزرگترین تلویزیون های دنیا بود که در این نمایشگاه معرفی شد. در ذیل به بزرگترین تلویزیون های دنیا اشاره میکنیم.

بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان
بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان

تلویزیون ۷۵-INCH MICROLED 4K سامسونگ

تکنولوژی MicroLED یکی از بهترین تکنولوژی ها از وقت معرفی تکنولوژی OLED میباشد که در دهه گذشته معرفی شد. این تکنولوژی ترکیبی از LCD و LED میباشد تا صفحه نمایشی درست کردن بکند تا پیکسل ها نورشان را به طریقی همچون OLED منتشر کنند.

MicroLED قابلیت تولید تصاویر درخشان و HDR های شگفت انگیز میباشد. سامسونگ در سال جاری نوع ۷۵ اینچی تلویزیون خود مجهز به این تکنولوژی را ارائه داد. البته نخستین تلویزیون MicroLED دار سامسونگ تلویزیونی غول پیکر با ۱۴۶ اینچ به نام Wall بود که سال گذشته معرفی شد.

تلویزیون ۸۸ اینچی ۸K ال جی

در سال جاری این شرکت ورژن جدیدی از نمایشگرهای اولد ۸۸ اینچی ۸K را رونمایی کرده میباشد که دارای پشتیبانی از پنل کانال صدای دالبی اتم سه.۲٫۲ میباشد. نمی توان کیفیت تصویری عالی را بدون صدایی قوی متصور شد. صدای این نمایشگر به میزان پسندیده و قوی میباشد که به سراغ اسپیکر نخواهید رفت. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی الکسا و می تواند هوشمندانه به دستورات عمل بکند.

بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان
بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان

تلویزیون ۹۸ اینچZ9G 8K سونی

سونی امسال در نمایشگاه CES تلویزیون تاشو یا صفحه نمایش هایی با تکنولوژی های نو نداشت. ولی در عوض انتخاب نمود که به روش سنتی در این میدان بجنگد و تلویزیون غول پیکر ۹۸ اینچی خود با کیفیت ۸K و صفحه LCD فوق عریض را رونمایی بکند. سونی ادعا کرده که مدل Z9G دارای ماژول های فوق العاده متراکم LED میباشد، به این معنی که نورپس زمینه آن می تواند سطح کنتراست بین نور و تاریکی را به خوبی درست کردن بکند.

تلویزیون TCL 8K

TCL برندی میباشد که بی سر و صدا ۱ تلویزیون با بودجه کم معرفی کرده میباشد که دارای کیفیت ۸K میباشد و نرم افزار آن را شرکت Roku ساخته میباشد. این شرکت اعلام کرده که مدل های ۷۵ اینچی را به سری شش خود اضافه کرده میباشد که از فناوری دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی میکند و هزینه آن ۱۸۰۰ دلار میباشد که بصورت انحصاری از وبسایت Best buy قابل خریداری میباشد.

بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان
بزرگترین ابعاد تلویزیون های جهان

مطالب مرتبط :

 

11 نظر

  • ناصر حاجی

    خرید آنلاین هم دارید

  • سیدعلی کلباسی

    مشاوره آنلاین از چه طریقی صورت می گیره؟

  • غلامحسین خسروی

    این مطلب حرف نداشت

  • علی محمد موحد

    حرف نداری

  • فرهاد آخوندی

    بیشتری بنویسین لطفا

  • حسین رجبی

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • یدالله نقدی

    دستخوش

  • جمشید بیگی

    متشکرم

  • بهمن جمالی

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • سجاد شریفی

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • محمدرضا نیشابوری

    قیمت مشاورتون چقدره؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *