تعمیر تلویزیون در انواع برندها

 تعمیر تلویزیون در انواع برندها

 تعمیر تلویزیون در انواع برندها : تلویزیون در خانه‌های ما یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه میباشد و هنگامی تلویزیون ما خراب شود دیگر تعمیر تلویزیون عملا ۱ عنصر حیاتی میباشد که میبایست آن را در صدر دستور کار خانه خود قرار بدهیم. در این مقاله می‌خواهیم یکی از برترین مراکز تعمیر تلویزیون را به شما معرفی کنیم؛ مرکز تعمیر باما که سابقه و خوش نامی زیاد زیادی در امر تعمیر انواع تلویزیون دارد.

چه قطعاتی از تلویزیون می‌تواند تعمیر شود؟

بی شک هزینه لوازم خانگی می‌تواند برای همه ما ۱ موضوع چالشی باشد. به خصوص که در این روزگار که هزینه هر چیز تبدیل به ۱ چالش عمده برای خانوارهای ایرانی شده میباشد. خرید ۱ تلویزیون جدید برای هر کسی سنگین میباشد حتی برندهای ایرانی همچون ایکس ویژن که قیمتش از همتایان کره‌ای و ژاپنی آنان زیاد معقول‌تر میباشد هم این روزها برای تعمیر به امداد رایانه فرستاده می‌شوند تا با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هزینه‌ای نسبتا چشمگیر از دوش خانواده کم شود.

مهم‌ترین قطعاتی که در تعمیر تلویزیون در امداد رایانه با گارانتی ۶ ماهه می‌تواند تعمیر و یا تعویض شود قطعات برد‌های مختلف تلویزیون میباشد و البته زیاد از مشکلات پنل تلویزیون هم به طور کامل قابل برطرف نمودن میباشد.

مراحل تعمیر تلویزیون از کهن تا به حال

تعمیر تلویزیون در این دوران چندان دیگر دغدغه‌آفرین نیست. زمانی بود که هنگامی تلویزیون شما خراب می‌شد میبایست این دستگاه حجیم را در ماشین می‌گذاشتید و در به در به دنبال تعمیرگاه‌ها از این خیابان وسط شهر به آن خیابان و کوچه می‌رفتید تا شاید قطعه‌ای که در تلویزیون شما خراب شده یا به اصطلاح سوخته میباشد را پیدا نمایید. تازه میبایست به این موضوع فکر می‌کردید که تعمیرکاری که یافته‌اید برند تلویزیون شما را می‌شناسد یانه.

روند تعمیر  تلویزیون ها

تعمیر تلویزیون یا تعمیر دیگر وسایل برقی متفاوت بود و اکنون هم تا حد قابل ملاحظه‌ای هست.اساسا برای دیگر وسایل برقی ما نیاز به سرویس کارهای الکتریکی داریم. تعمیر یخچال یا کولر گازی یکی کار به طور کامل جدا و زیاد متفاوت با تعمیر تلویزیون میباشد.در دورانی که هنوز تکنولوژی LED نبود، تلویزیون هم همچون یخچال و کولر گازی تعمیر می‌شد. ۱ قطعه بزرگ الکتریکی داشت که بیش به آن تفنگ الکتریکی می‌گفتند با شکستن این قطعه عملا دیگر تلویزیون نابود شده بود و میبایست آن را دور می‌انداختند.

برق زیاد زیادی بوسیله این بخش مصرف می‌شد و وزن ۱ تلویزیون را گاهی تا ۴۰ کیلوگرم می‌رساند.ولی دنیای ما دنیای کوچک‌تر شدن و سبک‌تر شدن هر چیزی میباشد. اول تلویزیون‌های پلاسما جای این دسته از تلویزیون‌ها را گرفتند تعمیر تلویزیون پلاسما کمی راحت‌تر بود ولی هنوز هم و حمل و نقل این دسته از تلویزیون‌ها هم نیاز به باربری سنگین داشت.تقریبا هیچ ۱ از ما نمی‌داند کی و چه زمان تلویزیون‌های پلاسما به ال‌ای دی و ال سی دی تبدیل شدند.

فقط چشم باز کردیم و ظرف ۶ ۷ سال تلویزیون‌های غول آسای پروجکشن و لامپ عکس دارد به وسایلی بدل شدند که کودک خردسال هم می‌توانست آن را حمل بکند و یه این سو آن سو ببرد.ولی همان طور که تلویزیون‌ها در حالا کوچک شدن بودند تنوع برندهای آنان هم زیاد زیاد شدن یافت. حال هر روز افراد بیشتری به دنبال تعمیر انواع برندهای مختلف تلویزیون هستند.

 تعمیر تلویزیون در انواع برندها
تعمیر تلویزیون در انواع برندها

تعمیر تلویزیون از صفر تا صد

گفتیم که رفتن به سراغ تعمیرکار تلویزیون یکی از دردسرهای کهن ما بوده میباشد. حمل نقل ۱ تلویزیون نیازمند ۱ ماشین، مرخصی از ۱ روز کاری کامل و قیمت زیاد زیادی بود. ولی الان مراحل به این شرح میباشد.فقط ۱ تماس بگیرید. از هر برند و مارک و تکنولوژی که تلویزیونی را خریداری کرده باشید و الان تلویزیون شما خراب شده باشد فقط ۱ تماس با تعمیر آن فاصله دارید. سرویس کار امداد رایانه در محل شما حاضر می‌شود.

با برآورد مشکل اولیه اول به تعمیر تلویزیون در محل می‌پردازد ولی گاهی کار خراب‌تر از آن میباشد که بتوان تلویزیون را در محل تعمیر نمود. نیاز میباشد که تلویزیون به کارگاه مجهز امداد رایانه انتقال یابد در این حالا امداد رایانه با سرویس و بسته بندی استاندارد تلویزیون را به کارگاه‌های خود انتقال می‌دهد تا تکنسین‌های مجرب به رفع مشکل قبل آمده برای تلویزیون شما بپردازند.

آیا با انتقال تلویزیون‌خود به تعمیرگاه موافقت کنیم؟

برخی از صاحبان تلویزیون‌های خراب شده و معیوب نگران آن هستند که با انتقال تلویزیون به تعمیرگاه قطعات اورجینال تلویزون‌ها باز شود و با قطعت فیک و دست دوم جایگزین شود. این موضوع یکی از بدترین اتفاقاتی میباشد که برای ۱ صاحب تلویزیون خراب می‌تواند اتفاق بیفتد.

این حقیقتی غیر قابل کتمان میباشد که زیاد از تعمیرکاران غیر مجاز یا تعمیرکاران غیر حرفه‌ای به تعویض قطعات تلویزیون‌های ارسالی برای سودجویی خود می‌پردازند اینگونه علاوه بر آنکه برای دیگر تلویزیون‌ها قطعاتی با کیفیت تهیه می‌کنند، تقریبا راه را برای تعمیر چندباره تلویزیون‌های ارسالی به تعمیرگاه باز می‌کنند. زیرا قطعاتی به جای قطعه اصلی روی تلویزیون‌ها بسته می‌شود چندی بعد از بین می‌رود و باز تلویزیون راهی تعمیرگاه می‌کند.

ولی این مهم فقط برای تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه‌های غیر مجاز میباشد. حال ما چطور مطمئن بشویم که تلویزیون ما دچار چنین بلایی نمی‌شود. ساده میباشد از تعمیرکار خود بخواهید کار خود را گارانتی بکند. اگر تعمیرکار شما قطعات تلویزیون را گارانتی نمود یعنی از توان و صحت کار خود به طور کامل مطمئن میباشد. و اگر با جملاتی مانند: «در بازار امروز دیگر قطعه درستی پیدا نمی‌شود که ما کار خود را گارانتی کنیم.» رو به رو شدید بدانید و آگاه باشید که این ماجرا بوهای بدی می‌دهد.

چه برندی را بخریم

این سوالی بود که در اول مقاله را با آن شروع کردیم. هدف ما از این پرسش آن بود که از همین الان به فکر خراب شدن تلویزیون خود باشیم هیچ چیزی قرار نیست تا ابد برجای بماند. ولی کدام برند بهتر تعمیر می‌شود.

 تعمیر تلویزیون در انواع برندها
تعمیر تلویزیون در انواع برندها

ساده میباشد همه برندهای تلویزیون اکنون تعمیر پذیرند به خصوص برندهای مشهوری همچون سامسونگ، الجی، سونی، ایکس ویژن و اسنوا این برندها همان طور که جنس نو آنان در بازار به خوبی یافت می‌شود در امداد رایانه هم به راحتی تعمیر می‌شوند تعمیر تلویزیون از هر برندی که باشد برای ما کاری ندارد فقط ۱ تماس ضروری دارد و البته اندکی قیمت.

مطالب مرتبط :

11 نظر

  • کریم صدر

    متشکرم

  • رسول تقوی

    حرف نداری

  • حسن موحد

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  • محمدحسن عابدی

    بیشتری بنویسین لطفا

  • محمدحسن شجاعی

    ایول

  • ایمان شاکری

    خیلی خوب بود

  • عزیز بهبهانی

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  • امیرحسین قربانی

    حرف نداشت👌🏻

  • میثم فلاح

    بی نظیر هستید

  • علی اصغر حاجی

    نویسنده این متن کیه؟

  • محمود رهنما

    احسنت عالی بود

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *