تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران

تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران

تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران : این که تلویزیون شما چه برندی و از چه مدلی میباشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز امداد رایانه آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات تلویزیون شما با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد پیشنهاد شما با تعیین وقت بوسیله شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی تلویزیون های led و lcd و سایر مدل ها در سریعترین وقت ممکن به محل شما

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز تلویزیون LED و LCD

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال ای و ال سی دی امداد رایانه بعنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات تلویزیون در انواع برند و مدل به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی میباشد. ما در زمینه تعمیر تلویزیون و عرضه خدمات پس از فروش این دستگاه آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و سعی میکنیم که با کیفیت ترین خدمات را با برترین هزینه به مشتریان خود ارائه کنیم.

تعمیرگاه مجاز امداد رایانه دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه های متفاوت و تکنسین های مجربی میباشد که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات تلویزیون led و lcd در انواع برندها و مدل ها آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده میباشد.هم چنین این مرکز دارای ۳ شعبه واقعی در سطح تهران میباشد که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند.

تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران

از دیگر خدمات قابل توجه تعمیرگاه امداد رایانه میتوان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون و ضمانت قطعات و هم چنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره نمود. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر بمنظور زیاد شدن هر چه بیش رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنان در پیشنهاد میگیرد.

تعمیرات تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد پیشنهاد شما فرستادن خواهیم نمود.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

تعیین وقت خدمات بوسیله شما

مدت وقت تعمیر تلویزیون شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر میباشد. ولی ما با دارا بودن شعب در پایان نقاط تهران این ضمانت را می بدهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین وقت ممکن انجام شود.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد تلویزیون شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه امداد رایانه تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی امداد رایانه تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام میشود.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

تعمیر در سریعترین وقت

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و درج درخواست تعمیرات تلویزیون خود، تعمیرکار ما در سریعترین وقت ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانیکه شما اعلام می نمایید جهت ارائه خدمات در محل حاضر میشود.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات تلویزیون

در سالهای اخیر، تولیدکنندگان شرکتهای بزرگ لوازم خانگی، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت‌های متفاوت روی آورده اند. این تلویزیون ها با توجه به قابلیتهای گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و امکان دارد گاهی دچار اشکال شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. در چنین شرایطی می بایست با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

از جمله مشکلات احتمالی که امکان دارد برای تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی به وجود آید میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

خاموش و روشن شدن
خاموش و روشن شدن تلویزیون به علت خرابی برد اصلی

دیر روشن شدن تلویزیون
به علت مشکل در کابل برد اصلی

درست کردن هاله سیاه روی عکس
خاموش و روشن شدن خودبخودی تلویزیون و درست کردن هاله سیاه روی عکس به علت مشکل در بک لایت

تاریک و روشن شدن عکس
تاریک و روشن شدن عکس از قسمت بالا یا دوتایی شدن عکس به دلیل وجود مشکل در پنل

قطع شدن عکس تلویزیون
قطع شدن عکس تلویزیون به دلیل خرابی های موجود در برد اصلی و هم چنین قطع شدن عکس تلویزیون چند ثانیه پس از روشن شدن به دلیل مشکل در بک لایت و یا لامپ های ال ای دی داخل پنل

خارج شدن از حالت استندبای
خارج شدن از حالت استندبای به دلیل مشکل برد اصلی

داشتن صدا و نداشتن عکس
داشتن صدا و نداشتن عکس به دلیل مشکل در ۱ لایت

نکته ها مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون ها

بمنظور زیاد شدن کارایی و بالا بردن عمر تلویزیون توصیه میشود نکته ها ذیل را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

-تلویزیون را در مکانی قرار بدهید که از نور مستقیم آفتاب دور باشد و حتی الامکان نور کمتری روی صفحه تلویزیون تابیده شود(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

-تلویزیون را در مکانی قرار بدهید که از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و رطوبت دور باشد.
-مراقب باشید که سوراخ های تهویه پشت تلویزیون پوشانده .نشود تا تبادل حرارتی به راحتی انجام بگیرد.
-تلویزیون را با فاصله مناسبی از دیوار قرار بدهید تا گردش آزادانه هوا به راحتی گونه بگیرد.
-تلویزیون را با پارچه خیلی خیس و تمیز کننده های شیمیایی تمیز نکنید اینکار امکان دارد سبب آسیب رسیدن به پنل تلویزیون شود.
-از وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون مخصوصا تلویزیون های ال ای دی که ظرافت زیادی دارند خودداری نمایید.
-برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان های برق حتماً از ۱ محافظ و یا ترانس استفاده نمایید.

تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران

قیمت های سرویس و تعمیر تلویزیون LED و LCD

در صورتی که تلویزیون led و lcd شما با مشکلی روبرو شد، بمنظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب تعمیرگاه مجاز امداد رایانه بعنوان یک مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید. در نخستین تماس، اول یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی سعی می کنند ایراد دستگاه را بیابند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف کنید.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

در غیر این گونه، میتوانید درخواست نمایید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد پیشنهاد شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.گفتنی میباشد که کلیه قیمت ها و هزینه قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد پیشنهاد اخذ خواهد شد.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

شما میتوانید لیستی از قیمت های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات مربوط به تلویزیون را در جدول ذیل مشاهده نمایید. ضروری به ذکر میباشد که قیمت های زیر مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات میباشد. به دلیل متغیر بودن هزینه قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل تلویزیون، میتوانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع بشوید.(تعمیر تلویزیون در منزل جنوب تهران)

مطالب مرتبط :

 

11 نظر

  • مجید بهبهانی

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  • میلاد منصوری

    بیشتری بنویسین لطفا

  • عبدالحسین زندی

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • اکبر رحمانی

    مشاوره آنلاین از چه طریقی صورت می گیره؟

  • علی رضا شکری

    چقد خوبین شما

  • اسدالله موسوی

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  • غلام میر

    قیمت مشاورتون چقدره؟

  • حبیب بختیاری

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  • غلام طباطبائی

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • علی اکبر معصومی

    دفتر مرکزیتون کجا قرار داره

  • جعفر جنتی

    مطالب بیشتری بنویسین لطفا

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *