تعمیر تلویزیون crt

تعمیر تلویزیون crt

تعمیر تلویزیون crt : روند تعمیر تلویزیون سونی crt ، با تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی متفاوت است. تلویزیون های سی آر تی یا قدیمی، لامپ تصویر داشتند و همین ویژگی، ساختار و روش ترمیم آنها را متفاوت کرده است. دسترسی به قطعات تلویزیون های پروجکشن وآشنایی با نحوه عیب یابی و ترمیم و تعویض آنها مسئله مهمی است که باید در تعمیر تلویزیون crt مد نظر قرار بگیرد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون مرکز امدادرایانه (تعمیریها) ، به خوبی با روش های تعمیر تلویزیون های لامپی آشنایی دارند. تکنسین های این مرکز با استفاده از قطعات یدکی اورجینال و تجهیزات و ابزار پیشرفته، عملیات تعمیر تلویزیون سونی crt را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهند. برای دریافت این خدمات، از طریق شماره های موجود در سایت، با نمایندگی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون crt

هزینه تعمیر تلویزیون crt

تعمیر تلویزیون سی آر تی سونی و دیگر برندها، بسته به نوع خرابی قطعات، هزینه های متفاوتی دارد. معمولا اگر نیاز به تعویض لامپ تصویر باشد، قیمت تعمیرات تلویزیون crt بالاست. درواقع بخش اصلی هزینه در این شرایط، مربوط به قیمت لامپ تصویر جدید است.

در مواردی که مشکل تلویزیون با اقدامات ساده تر برطرف شده و نیاز به تعویض قطعات نباشد، لازم نیست مبلغ بالایی پرداخت کنید. برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون sony crt می توانید از تیم تعمیرات تلویزیون، راهنمایی بگیرید. همکاران ما پس از عیب یابی دستگاه و شناسایی میزان و شدت خرابی قطعات، هزینه را برآورد کرده و به شما اعلام می کنند.

تعمیر تلویزیون سونی قدیمی در منزل

نمایندگی تعمیر تلویزیون برای تعمیر تلویزیون سونی crt در منزل، کنار شماست. اگر یک تلویزیون قدیمی دارید که می خواهید آن را ترمیم کرده و مجددا روشن کنید، درخواست تعمیرات را در وب سایت مرکز تی وی مانیتور ثبت کنید. تیم تعمیرات در اولین فرصت به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شوند و هر اقدامی را که برای رفع مشکل دستگاه لازم باشد، به نحو احسن انجام می دهند.

در نتیجه تلویزیون شما تعمیر شده و می توانید مجددا از آن استفاده کنید. با حضور تیم تعمیر تلویزیون سی آر تی سونی در منزل، شما هیچ زحمتی بابت بردن دستگاه به مرکز تعمیر متحمل نمی شوید. همچنین دستگاه جابجا نشده و امکان آسیب دیدگی یا ضربه خوردن آن در حین انتقال، به صفر می رسد.

تعمیر تلویزیون crt

مشکلات رایج تلویزیون های crt

روشن نشدن تلویزیون قدیمی

بیشترین مراجعه کاربران به واحد تعمیر تلویزیون crt، مربوط به روشن نشدن تلویزیون است. معمولا وقتی پاور این تلویزیون ها از کار می افتد، دستگاه روشن نمی شود. البته از کار افتادن هوریزنتال و خرابی بخش سیستم کنترل را نیز باید به عنوان یک دلیل مهم، مد نظر داشت. برای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون قدیمی، باید قطعات ذکر شده و یا در صورت نیاز، تعویض شوند.

دیر روشن شدن تلویزیون CRT

مسئله دیگری که در تعمیر تلویزیون crt وجود دارد، دیر روشن شدن این مدل است. تقریبا پایان تلویزیون های قدیمی پس از گذشت مدتی، با تاخیر روشن می شوند. یعنی وقتی کلید پاور را می زنید، باید چند ثانیه منتظر بمانید تا تلویزیون به طور کامل روشن شود. مشکل به همین جا ختم نمی شود؛ پس از مدتی، تلویزیون به طور کلی روشن نمی شود. بنابراین باید مسئله را پیگیری کرده و به شکل تخصصی، آن را برطرف نمایید. دقت کنید که عیب یابی و ترمیم تلویزیون پروجکشن در این شرایط، نیاز به مهارت و تخصص دارد و باید توسط تعمیرکاران مجرب این حوزه انجام شود.

قاطی شدن رنگ در تلویزیون های لامپی

قاطی شدن رنگ هم مشکل دیگری است که کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی crt آن را بررسی و برطرف می کنند. تلویزیون های لامپی، در برخورد با آهنربا یا جابجایی غیر اصولی و ضربه خوردن، دچار مشکلاتی می شوند که یکی از آنها شطرنجی شدن صفحه و به هم ریختن رنگهاست.حتی در برخی مدل ها یک رنگین کمان به وجود می آید یا یک یا چند لکه رنگی یا سبز یا نورانی بر صفحه مانیتور ظاهر می شوند.

جالب است بدانید که تلویزیون ها و مانیتورهای CRT، دارای یک صفحه در بخش پشتی و داخلی شان هستند که میدان مغناطیسی قبلا ایجاد شده را به شکل اتوماتیک خنثی می کنند. به این ترتیب رنگها به درستی ردیف شده و به نمایش در می آیند. آهنربا، این میدان مغناطیسی را از حالت تعادل خارج کرده و به دنبال آن، رنگها به هم می ریزند. در حالی که بسیاری از کاربران در این شرایط، تلویزیون را بلا استفاده می دانند، تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات تلویزیون، دستگاه را ترمیم می کنند.

تعمیر تلویزیون crt


مرکز خدمات تعمیر تلویزیون امدادرایانه (تعمیریها) ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر تلویزیون ، تعمیر تلویزیون سونی ، تعمیر تلویزیون های قدیمی ، تعمیر تلویزیون ال ای دی ، تعمیر تلویزیون ال جی ، تعمیر تلویزیون شارپ ، تعمیر مانیتور ، تعمیر ماشین های اداری و…. .

مطالب مرتبط :

راهنمای استفاده از تلویزیون ایکس ویژن

بهترین تلویزیون های ۴۳ اینچ

تشخیص اصل بودن تلویزیون ال جی LG

تلویزیون ۷۵ اینچ QLED شیائومی

علت و رفع مشکل شطرنجی شدن تلویزیون

نمایندگی رسمی ایکس ویژن

ارزان ترین تلویزیون های ۴k سامسونگ

نصب ، راه اندازی و تنظیمات تلویزیون ال جی lg

تعمیر مانیتور سامسونگ Samsung

پلتفرم بازی ابری در تلویزیون های تایزن سامسونگ

تعمیر تلویزیون سونی sony

آنتی ویروس تلویزیون هوشمند

11 نظر

  • امیر کیانی

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • امید خوش نیت

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • اکبر عباسی

    این مطلب حرف نداشت

  • ابراهیم کرمانی

    عاااااااااااالی

  • حمیدرضا ایمانی

    چرا اینقد زیاد؟

  • میثم قنبری

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  • مسعود عسگری

    آدرس دفترتون کجاست

  • جواد شاکری

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • اسماعیل سالاری

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • جلال مختاری

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  • غلامعلی اسلامی

    سایتتون محشرههههه

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *