تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ : شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه اینفوکام ۲۰۱۹ در شهر اورلاندو، از نسخه لاکچری تلویزیون The Luxury Wall خود رونمایی نمود. نسخه تازه تلویزیون وال یک نمایشگر ماژولار LED میباشد که می‎تواند در هر اندازه و نسبتی تولید شده و برای زیبایی هرچه بیش فضای نشیمن خانه استفاده شود. نسخه لاکچری وال تجربه تماشای فراگیر را به سطح جدیدی رسانده و کیفیت عکس فوق‌العاده‎ای را در فضای راحت خانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

در کنار رونمایی از این محصول، شرکت سامسونگ نوآوری‎های نمایشی دیگری همچون MagicINFO 7 مجهز به فناوری تحلیل با استفاده از هوش مصنوعی و همین‌طور نسخه نو نمایشگر تعاملی Flip در اندازه ۶۵ اینچی و نمایشگرهای دیجیتالی ساینیج QLED 8K خود را هم در همین نمایشگاه عرضه خواهد نمود.

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ : عظمت در نشیمن خانه شما

تلویزیون وال لاکچری یک نمایشگر عظیم Micro LED با فرمت ماژولار میباشد که حتی برای روشن‎ترین بخش‏های فضاهای مسکونی هم به طور کامل متناسب میباشد. این تلویزیون در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از ۷۳ اینچ با کیفیت ۲K تا ۲۹۲ اینچ با کیفیت ۸K قابلیت تغییر و تنظیم دارد. صفحه وال لاکچری کمتر از ۳۰ میلی‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحی بدون حاشیه و وجود چند قاب قابل تنظیم مناسب با دکور خانه، امکان سازگار نمودن آن با هرگونه دکوراسیونی به طور کامل وجود دارد.

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ

این محصول قرار میباشد از ماه آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه شود. طراحی وال لاکچری بر اساس تحقیقات روی سبک زندگی و ترجیحات جامعه هدف این محصول انجام شده و از موضوع کیفیت عکس فراتر رفته و تجربه‎ای به طور کامل شخصی‎سازی شده از تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

LEDهای به‌کار رفته در این تلویزیون ۱۰۰ هزار ساعت عمر مفید دارند.

به این ترتیب می‎توان گفت تلویزیون وال لاکچری با این دید طراحی شده که هرگز خاموش نشود بلکه تبدیل به بخشی از نقش و نگار روی دیوار خانه کاربر مناسب با خواست و شرایط روحی او شود. حالت Ambient این تلویزیون می‎تواند انواع آثار هنری از نقاشی، تصویر و فیلم را داخل قاب‎هایی سازگار با دکوراسیون خانه شما نمایش دهد.

وال لاکچری مجهز به موتور عکس Quantum Processor Flex میباشد که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصویر را ارتقا می‎دهد. به این ترتیب کیفیت هر تصویر به صورت صحنه به صحنه و بدون توجه به فرمت منبع اصلی، بهینه‌ سازی می‎شود. موتور Quantum Processor Flex با تحلیل میلیون‌ها داده تصویری و به‌صورت خودکار رزولوشن پایین منبع اصلی را تا حد رزولوشن تلویزیون شما بالا می‏آورد.

ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت با استفاده از فناوری Quantum HDR و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز در تلویزیون وال لاکچری باعث شده تا تجربه دیداری زیاد غنی و برتری را در اختیار کاربران قرار بدهند.

برای درست کردن برترین کیفیت صدا در این محصول، سامسونگ با برندهای معتبری همچون Herman Luxury Audio و Steinway Lyngdorf همکاری داشته و در حوزه اتوماسیون خانگی هم برندهایی همچون Control4, Crestron و Savant و در حوزه قابلیت‎های نظارت از راه دور برندهای Domotz, Ihiji و OrvC با سامسونگ همکاری داشتند.

سئوگ‎گی کیم معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید: «در ۱۲ ماه گذشته ما از نزدیک روندهای طراحی داخلی و فناوری را دنبال کردیم تا مراحل طراحی محصول و توسعه وال لاکچری را مناسب با آنان قبل ببریم. هدف تولید محصولی بی‏مانند بود که با سبک زندگی و سلیقه افرادی همخوانی داشته باشد که به دنبال استثنایی‎ترین و عالی‎ترین تجربه دیداری هستند.»

از اطلاع ‎رسانی به تحلیلی از کسب و کار: MagicINFO7 با تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی

MagicINFO7 سامسونگ یک راهکار مدیریت دستگاه و محتوا است که برای همه انواع نمایشگرهای ساینیج طراحی شده و به شرکت‎ها امکان می‎دهد محتوای موردنظر خود را به راحتی در شبکه ساینیج درست کردن، زمان‎بندی و پخش کنند و برترین اطلاعات تجاری را به‌صورت زنده و بر اساس جمع‌آوری‎ و تحلیل داده‎ها به دست آورند. این یک پلتفورم به طور کامل فراگیر میباشد که می‎تواند تمامی نیازمندی‌های کسب و کار را برآورده بکند.

بازار نمایشگرهای تجاری به سرعت در حالا تغییر میباشد و بسیاری از شرکت‎ها به دنبال محتوایی مناسب با این روند هستند.

 

راهکار MagicINFO Analytics که متعلق به Brightics AI میباشد نمایشگر را به پلتفورمی برای ارائه اطلاعات تجاری تبدیل می‎کند. به این ترتیب مالکان فروشگاه‎ها می‎توانند اطلاعات جشنواره‎ها و فروش‎های ویژه خود را به‌صورت زنده جمع‎ آوری و تحلیل کنند و در عین حالا با تحلیل ابرداده‎های فعالیت فروشگاه، برترین محتوا را مناسب با نیازهای مشتریان روی نمایشگر نمایش بدهند. سامسونگ در نمایشگاه اینفوکام ۲۰۱۹ یک فضای شبیه بازار درست کردن کرده میباشد تا مزایای MagicINFO را به مراجعه‌کنندگان نمایش دهد. (تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ)

نمایشگر تعاملی Flip 65 اینچی: جایی برای همفکری

بعد از موفقیت نسخه ۵۵ اینچی نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ، این شرکت اکنون نسخه ۶۵ اینچی آن را عرضه کرده میباشد که به برگزاری نوآورانه‎تر و بهینه‎تر جلسات همفکری شرکت‎ها یاری می‏کند. مدل ۶۵ اینچی که اولین‌بار در نمایشگاه اینفوکام ۲۰۱۹ رونمایی شده از ماه جولای به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
اندازه بزرگ‌تر این مدل آن را برای اتاق جلسات بزرگ‎تر با تعداد شرکت‌کننده بیش متناسب می‎کند.

در این مدل نو سامسونگ از پایه دیواری بدون فاصله یا No Gap Wall Mount استفاده کرده است و در نتیجه در صورت نصب روی دیوار هیچ فاصله اضافی بین دیوار و محصول باقی نمی‎ماند.

محصول تازه سامسونگ با استفاده از قابلیت‌هایی همچون Note Layer و Merge to Roll تجربه‎ای به طور کامل دیجیتالی را در این محصول فراهم کرده و با توجه به استفاده از اندازه‎های مختلف برای قلم، به شما امکان می‏دهد تا هر شکلی را که می‏خواهید به راحت‌ترین و سریع‏ترین حالت روی این تخته نقاشی نمایید. با استفاده از رنگ روغن و آب، کاربر می‏تواند سبک و متن متنوعی را در عکس خود درست کردن کرده و با ترکیب رنگ‎ها هم هرگونه رنگ مورنظر خود را درست کردن بکند.

قابلیت‎های ابری نو همچون Office365، OneDrive، Remote Desktop و مدیریت از راه دور هم امکان همفکری و همکاری اعضای جلسه از راه دور را فراهم می‎کند.

در جریان نمایشگاه اینفوکام ۲۰۱۹ هم چنین سامسونگ با همکاری شرکت سیسکو از فاز بعدی همکاری‎های راهبردی خود برای بهبود فضای همفکری در فضای کار، رونمایی کردند. با تلفیق سری پیشرفته هوشمند ساینیج‎های QMR سامسونگ با کیفیت ۴K UHD و فناوری Webex Room Kit Mini شرکت سیسکو، گروه‎ها و تیم‎هایی که در اتاق‎ها و ساختمان‎های متفاوت قرار دارند می‏توانند ارتباط ویدیویی باکیفیتی را با هم برقرار کنند.

اینکار که به روش Plug-and-Play انجام می‏شود کار را برای فضاهای کوچک تا شش شخص زیاد ساده می‏کند.

در عین حالا نسخه نو Flip سامسونگ نخستین نمایشگر تعاملی خواهد بود که با نسخه نو فناوری Webex Room Kit شرکت سیسکو سازگاری دارد و به این ترتیب افرادی که در اتاق‌های جلسه متفاوت حضور دارند، می‌توانند از راه ویدیو با هم ارتباط داشته باشند.

سری سرینیواسان، مدیرکل بخش دستگاه‎های Webex در شرکت سیسکو می‏گوید: «همکاری میان دو شرکت برتر جهانی همچون سامسونگ و سیسکو می‏تواند فضای کاری را تغییر دهد. فناوری نمایشی سامسونگ در جهان برترین میباشد. تلفیق این نمایشگرها با Webex Room Kit Series شرکت سیسکو می‏تواند تجربه اتاق جلسه را برای تیم‎های پراکنده تغییر دهد.»

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ
تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ

هیوسونگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‏گوید: «همکاری مسئله اصلی در هر تجارت بزرگ میباشد و مشارکت ما با سیسکو، بهترین فناوری حوزه شبکه و ارتباطات مخابراتی، می‌تواند فضای کاری را متحول بکند. زیاد علاقه‎مندیم تا در همکاری با سیسکو به نوآوری در حوزه همکاری‌های تجاری، ادامه بدهیم.»

نمایشگر ساینیج QLED 8K: بالاترین کیفیت عکس موجود در بازار ساینیج‎ها

پس از رونمایی از نمایشگر ساینیج QLED 8K سامسونگ با اندازه ۸۲ اینچ در نمایشگاه ISE 2019، این محصول در اینفوکام به‌صورت جهانی به بازار عرضه شد و البته از یک نسخه بزرگ‌تر ۹۸ اینچی هم رونمایی شد که به همراه نسخه قبلی در سه ماهه سوم امسال به بازار عرضه می‏شود.

نمایشگرهای QLED 8K سامسونگ بالاترین رزولوشن موجود را با فناوری ارتقای کیفیت عکس با استفاده از پردازنده Quantum تلفیق کرده و تصویری با کیفیت عالی و حجم رنگ ۱۰۰ درصدی با حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت به کاربر تحویل می‏دهد. (تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ)

گزارش تازه IHS Markit نشان داد
سامسونگ برای دهمین سال متوالی بهترین برند نمایشگرهای Signage شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس برای دهمین سال متوالی به‌عنوان بهترین برند بازار نمایشگرهای دیجیتالی Signage معرفی شد. داده‎های بازاری نو موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال ۲۰۰۹ تاکنون داشته میباشد. موسسه IHS Markit بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده داده‏های بازاری در حوزه نمایشگرهای ساینیج میباشد.

سئوگی کیم، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید: «راهکارهای نوآورانه سامسونگ همواره مرزها را در هرجای ممکنی جابه‌جا کرده میباشد. رتبه‌بندی IHS تاییدی میباشد بر سال‌ها تعهد ما به ارائه ابزارهای ضروری برای درست کردن تجربه‌های دیداری واقع‌گرایانه‏ و فراگیر. ما همچنان به قبل بردن این صنعت مناسب با نیازهای متغیر مشتری و معرفی راهکارهای ممکن برای آینده، ادامه خواهیم داد.»

بر اساس گزارش موسسه IHS به نام «روند بازار نمایشگرهای ساینیج» شرکت سامسونگ ۸/۲۵ درصد از بازار جهانی نمایشگرهای ساینیج را در سال ۲۰۱۸ در اختیار داشته میباشد.

در حالا حاضر هم مجموعه‌ای نو از انواع نمایشگرها به سری مدل‏های اسمارت‌ساینیج سامسونگ اضافه شده‏اند که بسیاری از آنان در حوزه‏های مختلف موفق به کسب جوایز بیشماری شده‌اند. هرکدام از این نمایشگرها به‌صورت خاص برای کاربردها و صنایع ویژه‌ای همچون مراکز خرید، خدمات رستورانی، فرودگاه، تبلیغات فضای باز، سازمان‌ها، آموزش، سرگرمی، هتلداری و حمل و نقل عمومی، طراحی شده‌اند. این نمایشگرها گزینه‌هایی قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای ساینیج‌های استاندارد هستند.

• QLED 8K Signage:

این سری از ساینیج‏های سامسونگ بالاترین رزولوشن موجود در بازار نمایشگرها را با فناوری ارتقای عکس به یاری هوش مصنوعی، ترکیب کرده و به این ترتیب نمایشگرهای تجاری را به صفحه‌ای جذاب برای جلب توجه مشتریان تبدیل می‌کنند. به‌علاوه ارتقای کیفیت با یاری هوش مصنوعی به صاحبان فروشگاه‌ها امکان می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی خود را با رزولوشن پایین‌تر و در نتیجه با قیمت کمتر تولید کرده، ولی نهایتا آن را با کیفیت ۸K نمایش بدهند.

ساینیج QLED 8K در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه برترین نمایش و همین‌طور برنده جایزه نوآوری در نمایشگرهای ساینیج از طرف موسسه AV News شد.

• سریSemi-Outdoor OMN/OMN-D :

این سری از محصول های سامسونگ مخصوص ویترین جلوی فروشگاه‌ها طراحی شده و حتی ذیل نور مستقیم خورشید هم تصویری به طور کامل جذاب و دقیق ارائه می‌کند. خصوصیاتی همچون عدم کابل‌کشی زیاد در اطراف دستگاه، نرم‌افزار ساده، دوام بالا و استفاده بهینه از انرژی، آن را به گزینه‌ای زیاد متناسب برای فروشندگان تبدیل می‌کند. سری OMN-D به‌صورت دوطرفه ساخته شده و به این ترتیب فروشندگان می‌توانند تبلیغات خود را هم برای عابران در خیابان و هم مشتریان داخل فروشگاه نمایش بدهند. سری OMN-OMN-D برنده عنوان بهترین فناوری نوین ۲۰۱۹ (TNT) برای نمایشگرهای چهار فصل شد.

تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ

• سری فضای باز OHN/OHN-D: (تلویزیون لاکچری the wall سامسونگ)

این سری با شیشه محافظ Magic با رتبه مقاومت IK10 ساخته شده و در برابر آب و گردوخاک هم مطابق با استاندارد IP56 مقاومت دارد. سری OHN-D به‌صورت دو طرفه طراحی شده و می‏تواند در مکان‌هایی همچون ایستگاه‌های اتوبوس یا بیلبوردهای خیابانی، توجه همه مشتریان را جلب بکند.

• سری QMR/QBR:

سری ۲۰۱۹ این نمایشگرها با کیفیت عکس UHD 4K و حاشیه‌های باریک‌تر در کنار طراحی به طور کامل متقارن، نسبت به مدل‌های قبلی تا حد زیادی بهبود پیدا کرده‌اند. این سری به‌صورت اختصاصی برای مراکز خرید، فروشگاه‌های خیابانی و فرودگاه‌ها طراحی شده و قابلیت‌های هوشمندی مثل ارتقای کیفیت به UHD و صفحه ضدانعکاس نور را در خود دارد.

• سامسونگ Flip:

یک نمایشگر تعاملی ۵۵ اینچی که میزان همفکری و همکاری را میان اعضای شرکت ارتقا داده و با توجه به طراحی انعطاف‌پذیر، حس طبیعی نوشتن روی تخته و پایه چرخ‏دار، امکان استفاده در هر مکان و زمانی را برای جلسات شرکتی فراهم می‌کند. همین قابلیت باعث شد تا سامسونگ Flip برنده جایزه نوآوری در ارائه از طرف موسسه AV News و همینطور جایزه بهترین نوآوری ۲۰۱۹ (TNT) در بخش همفکری و ارتباطات یکپارچه شود.
برای کسب اطلاعات بیش درمورد این سری از محصول های سامسونگ می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون از قدیمی ترین مدل تا جدید ترین مدل از هر برندی که باشد، در مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون امداد رایانه (تعمیریها) امکانمی پذیرد. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

ارزان ترین تلویزیون های ۴k سامسونگ

تلویزیون کاملا بیسیم سامسونگ

همایش CES 2020 و تلویزیون های سامسونگ

ال جی QNED دربرابر سامسونگ Neo QLED

فناوری MicroLED در تلویزیون‌ های سامسونگ

تفاوت کارتریج اصل و طرح

تلویزیون لیزری ۱۰۰ اینچ هایسنس

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

11 نظر

  • حمید محمدی

    چقد خوبین شما

  • جعفر بیگی

    با اجازتون بازنشر شد

  • قاسم زنگنه

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • جلال صمدی

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • ناصر تقوی

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • کاظم محسنی

    هزینه مشاورتون چنده؟

  • منصور عسگری

    منابع این مطلب کجاست؟

  • محمدحسین حسنی

    شادکام و سلامت باشید

  • غلامرضا امیدی

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • مجید همت

    سایتتون محشرههههه

  • بهزاد قاسمی

    چرا اینقد زیاد؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *