تلویزیون 75 اینچ QLED شیائومی

تلویزیون ۷۵ اینچ QLED شیائومی

تلویزیون ۷۵ اینچ QLED شیائومی : تلویزیون‌های شیائومی را با ارائه امکانات و کیفیت تصویری مشابه رقبا، اما با قیمتی مقرون به صرفه‌تر می‌شناسیم. این شرکت اکنون در رویدادی که در کشور هند برگزار کرده، در کنار گوشی‌های هوشمند نو خودش برای سال ۲۰۲۱ از یک تلویزیون QLED با اندازه ۷۵ اینچی هم رونمایی کرده میباشد. تلویزیون کیولد شیائومی ۷۵ اینچ به یک پنل ۴K UHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که از استانداردهای Dolby Vision و +HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. هم چنین دو درگاه HDMI 2.1 با تأخیر در ورودی زیاد پایین روی این تلویزیون حضور دارد که برای صاحبان کنسول بازی PS5 و Xbox Series X جذاب میباشد.

معرفی تلویزیون ۷۵ اینچ QLED شیائومی

هزینه کیولد شیائومی ۷۵ اینچ

شیائومی فروش این تلویزیون کیولد را تا چند روز دیگر با هزینه ۱۶۰۰ دلاری در برخی کشورها شروع خواهد نمود. هزینه این محصول به مراتب پایین‌تر از تلویزیون های کیولد سامسونگ میباشد. ظاهراً شیائومی تولید این تلویزیون را در کشور هند انجام می‌دهد که به پایین نگه داشتن هزینه آن یاری کرده میباشد.

این که می‌توانید با قیمتی کمتر از ۲ هزار دلار صاحب یک تلویزیون بزرگ ۷۵ اینچی QLED بشوید، موضوع جذابی میباشد که به لطف شیائومی اکنون حاصل شده میباشد.

تلویزیون 75 اینچ QLED شیائومی

مشخصات فنی Mi QLED

کیولد شیائومی ۷۵ اینچ از پنل ۴K UHD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد که زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه‌ای را ارائه می‌کند. این تلویزیون از فناوری لوکال دایمینگ پایان آرایه در ۱۹۲ نقطه پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این با فناوری‌های دیگری مانند +Dolby Vision، HDR 10 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی هم همراه خواهد بود. Mi QLED از پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT9611 قدرت می‌گیرد و پردازشگر گرافیکی Mali G52 P2، ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی هم بخش سخت افزاری آن را تکمیل می‌کنند.

روی این تلویزیون سیستم عامل اندروید ۱۰ بصورت کامل نصب شده میباشد.

این یعنی شما می‌توانید با تلویزیون خود وارد Google Playstore بشوید و همان اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب می‌کنید را روی تلویزیون کیولد شیائومی نصب و اجرا کنید.

تلویزیون 75 اینچ QLED شیائومی

در داخل تلویزیون یک میکروفون نصب شده که به شما اجازه می‌دهد از راه دستیار مجازی الکسا یا گوگل، تلویزیون‌تان را با فرامین صوتی کنترل نمایید.

ولی بخش صوتی تلویزیون هوشمند شیائومی هم غنی بنظر می‌رسد. سازنده از اسپیکرهای استریو ۳۰ وات شامل دو تویتر و چهار ووفر روی این تلویزیون استفاده کرده تا مطمئن شود کیفیت صوتی قابل قبولی را به کاربر ارائه می‌کند.

این تلویزیون هم چنین از فناوری صوتی دالبی هم پشتیبانی می‌کند و از راه پخش کننده‌های صوتی سازگار هم با یک کابل HDMI می‌تواند محتوای دالبی اتموس را پخش بکند. در انتها میبایست به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و وای فای و هم چنین حضور یک ورودی HDMI 2.1، دو ورودی HDMI 2.0، دو درگاه USB و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی این تلویزیون اشاره نمود.


خدمات تعمیر تلویزیون در نمایندگی رسمی ایکس ویژن سایت تعمیریها (امدادرایانه) با بهترین متخصصان صورت می گیرد.وبرای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

علت و رفع مشکل شطرنجی شدن تلویزیون

تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی sony

تنظیمات و کالیبراسیون تلویزیون A90J سونی

بهترین برند تلویزیون چینی در ایران

پر فروش ترین تلویزیون های ال جی LG

محو شدگی رنگ یا گرادینت در تلویزیون

بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ

زاویه دید در تلویزیون

فناوری ultra black در تلویزیون

مانیتور گیمینگ هواوی

تبدیل گوشی به کنترل

11 نظر

  • علی رضا عظیمی

    مقالاتتون عالین واقعا!

  • مسعود حاجی

    گل گفتید دست مریضاد

  • سیدمحمد مددی

    مطالب بیشتری بنویسین لطفا

  • غلامعلی مددی

    سایتتون محشرههههه

  • ابوالقاسم زارع

    محتوا خوبی بود

  • مهران بهاور

    چه مطلب خوبی

  • منصور مختاری

    احسنت عالی بود

  • حسین ایزدی

    خرید آنلاین هم دارید

  • محسن طالقانی

    دمتون گرم

  • مجید هدایت

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • علی اکبر یوسفی

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *