سیستم عامل هانگ منگ هواوی

سیستم عامل هانگ منگ هواوی

سیستم عامل هانگ منگ هواوی : امروز با یاری امداد رایانه (تعمیریها) می خواهیم سیستم عامل هانگ منگ را بررسی کنیم، سیستم عامل جدیدی که بوسیله هواوی به بازار وارد شده میباشد.در واقع سیستم عامل هانگ منگ جایگزین سیستم عامل اندروید در گوشی هوشمند هوآوی میباشد. بنابراین خیلی جالب و جذاب به نظر می رسد.

در واقع شرکت هواوی از توسعه دهندگان دعوت کرده میباشد تا بر روی اکوسیستم نرم افزاری خود کار کنند که نشان میدهد ، علی رغم لغو قابل توجه تحریم های آمریکا علیه آنان ، این شرکت در مورد پروژه خود برای توسعه یک بستر نرم افزاری اختصاصی زیاد مصمم و جدی میباشد.

سیستم عامل هانگ منگ در تلویزیون های هوشمند هواوی به کار خواهد رفت

این ممارست می تواند پیشرفت چشم هواوی را در این زمینه چندین برابر زیاد شدن دهد نخستین تلویزیون هواوی با پنل ۸K و مودم ۵G در راه میباشد. قبل از این هم می‌دانستیم قرار میباشد سیستم عامل اختصاصی هواوی، در نسخه‌هایی متعدد مخصوص گجت‌های متنوع توسعه پیدا بکند، که نخستین تلویزیون هواوی مجهز به Hongmeng OS رونمایی خواهد شد. با دیجی نمود همراه باشید تا برترین نسل تلویزیون همراه باشید.

توسعه سیستم عامل هانگ منگ به سرعت پیش می‌رود. در حالی که ما انتظار داشتیم سیستم عامل Hongmeng OS جایگزین اندروید در گوشی های هواوی شود، باید علاوه بر آن‌ها، در آینده نه چندان دور منتظر این سیستم عامل در تلویزیون‌ های هوشمند هواوی باشیم.

سیستم عامل هانگ منگ هواوی

کارین چن مدیر اجرایی هواوی

کاترین چن، مدیر اجرایی هواوی اعلام نمود که سیستم عامل Hong Meng جایگزین سیستم عامل Android برای تلفن های هوشمند نخواهد شد. به گفته کاترین چن، سیستم عامل نو برای استفاده تجاری و اینترنت اشیا استفاده خواهد شد. کاترین چن این را در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل اعلام نمود.

هواوی مدت هاست که در حالا توسعه سیستم عامل اختصاصی نو خود برای استفاده های صنعتی است. چینی ها در اول توسعه سیستم عامل اختصاصی خود را مدتها پیش از اختلاف تجاری بین هواوی و ایالات متحده شروع کردند. به نظر می رسد که سیستم عامل Hong Meng خطوط کد کمتری دارد. صد ها هزار مورد از ده میلیون کدی که سیستم عامل تلفن هوشمند به آن نیاز دارد. با دیجی نمود همراه باشید تا برترین ها را بای خودتان داشته باشید.

سیستم عامل هانگ منگ هواوی

هواوی به زودی نخستین دستگاه مبتنی بر سیستم عامل HongMeng را راه اندازی میکند. این محصول با نام Honor Smart TV در اواخر این هفته در دسترس مشتریان چینی قرار خواهد گرفت. هم چنین نخستین گوشی هوشمند خود را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ ارائه خواهد نمود. هواوی به طور رسمی از سیستم عامل Hong Meng در رویداد HDC امسال که در ۹ آگوست در Dongguan ، چین، مرکز داده و اهداف عمومی در صنعت کنترل برگزار میشود، رونمایی خواهد نمود.

هواوی هم چنین اعلام کرده میباشد که اگر گوگل دسترسی این شرکت به سیستم عامل اندروید را محروم بکند، چاره ای جز توسعه Hong Meng نخواهد داشت. به گفته گلوبال تایمز ، سیستم عامل Hong Meng از اطلاعات شخصی پشتیبانی میکند و ایمنی کاربر را تضمین میکند. سیستم مبتنی بر اندروید منبع باز عملکرد بهتری نسبت به اندروید و iOS دارد. و این می تواند زیاد مورد استقبال قرار بگیرد به دلیل همان عملکرد بهتر.

تلویزیون هوآوی

هر سری که می گذرد قطعا با پیشرفت تکنولوژی برترین ها با بازار عرضه میشود تا راحتی را فراهم آورد. پس انتظار می رود هواوی نخستین تلویزیون هوشمند خود را در آگوست سال جاری معرفی بکند. این شرکت محصول خود را “Smart Display” می نامد که در واقع یک مرکز کنترل برای همه دستگاه های متصل به اینترنت در خانه میباشد. به گفته جورج ژائو ، مدیر تلویزیون آنر، این مرکز هم یک مرکز اطلاعاتی میباشد و هم یک وسیله سرگرمی خانوادگی باشد.

با این حالا ، وی جزئیات زیادی در مورد خصوصیات این دستگاه فاش نکرد. با این حالا، هوآوی پس از تحریم های ایالات متحده مدتی قبل اعلام نمود که سیستم عامل خود را توسعه میدهد که اکنون آماده میباشد. سیستم عامل Hang Meng در حالا حاضر در حالا آزمایش میباشد و انتظار می رود در ماه های آینده عرضه شود. در روترها ، سوئیچ های شبکه، تبلت ها و مراکز داده استفاده میشود.

تفاوت های سیستم عامل هانگ منگ با اندروید

شاید پرسش باشد که آیا سیستم عامل اندروید با هانگ منگ تفاوت دارد یا خیر، دیجی نمود پاسخش را به شما خواهد داد. سیستم عامل هانگ منگ سیستمی نو میباشد زیرا تکنولوژی پیشرفت چشمگیری تاکنون داشته میباشد.

غول چینی انیمیشن بوت جدیدی را به سیستم عامل خود اضافه کرده میباشد و کاربر حتی می تواند این قسمت را به دلخواه خود شخصی سازی بکند، علاوه بر این کاربر می تواند صفحه را با ابزارک ، صفحه قفل و گزینه های مختلف شخصی سازی بکند. این آیکون ها دوباره طراحی شده اند و شرکت انیمیشن های زیادی را برای جذابیت بیش آنان اضافه کرده میباشد.

به طور کلی، آزمایش کنندگان عملکرد رابط کاربری تلفن را بدون هیچ مشکلی توصیف می کنند. منگ خود را به کاربران معرفی خواهد کرد. حالت یادآوری جدیدی در تنظیمات دیده میشود و آهنگ زنگ معروف هواوی هم با این سیستم عامل متفاوت است؛ رابط کاربری برنامه دوربین گوشی تغییر چندانی نکرده و فقط کنترل های کمتری نسبت به P30 دارد.

سیستم عامل هانگ منگ هواوی

آزمایش کنندگان می گویند بسیاری از ویژگی های این سیستم عامل هنوز غیرقابل استفاده است و ظاهرا هواوی هنوز روی این ویژگی ها کار میکند.

هواوی قصد دارد علاوه بر تهیه سیستم عامل برای تلفن های خانواده میت ۳۰ خود، دستگاه های دیگری همچون روترها ، سوئیچ های شبکه، تبلت ها، رایانه ها و پایگاه داده ها را هم تولید بکند که به سیستم عامل Hong Meng مجهز خواهند شد.

رن ژنگ فی ، بنیانگذار و مدیرعامل هواوی ، اخیراً در مصاحبه با یک شرکت رسانه ای فرانسوی اظهار داشت که سیستم عامل HongMeng سریعتر از سیستم عامل اندروید و Mac خواهد بود.

گفته میشود که تلفن های مجهز به این سیستم عامل ۶۰٪ سریعتر از اندروید خواهند بود Hong Meng مبتنی بر پروژه Open Source Android یا AOSP میباشد که ستون فقرات نسخه تجاری میباشد و سریعتر میباشد، ولی فاقد بسیاری از ویژگیهای اصلی نسخه اصلی میباشد. از سوی دیگر، Hongmeng در زبان چینی به معنای نخستین جهان میباشد که به نخستین مولفه های زندگی اشاره دارد. چینی ها امکان دارد از این نام به عنوان Hongmeng به عنوان نخستین نسخه سیستم عامل که در آینده بالغ میشود ، یاد کنند.

با آن که پیش‌تر این گمانه زنی در اذهان عمومی شکل گرفته بود که سیستم‌عامل هانگ منگ قرار میباشد جایگزین سیستم‌عامل اندروید در گوشی‌های هوشمند هواوی شود، ولی ظاهرا غول فناوری چینی برنامه‌های دیگری را دنبال می‌کند. کاترین چن، یکی از مدیران اجرایی هواوی اعلام نمود که قرار نیست سیستم‌عامل هانگ منگ، جایگزین سیستم‌عامل اندروید مخصوص گوشی‌های هوشمند شود.

براساس اعلام کاترین چن، به‌نظر می‌رسد سیستم‌عامل نو برای استفاده‌ی تجاری و اینترنت اشیا مورد استفاده قرار بگیرد.

کاترین چن، این اطلاعات را در میزگرد خبری بروکسل اعلام نمود. اوایل خردادماه، هواوی نشان تجاری سیستم‌عامل هانگ‌منگ را درج نمود. به‌فاصله‌ی نزدیکی هواوی انتشار سیستم‌عامل جدیدش تا ماه آینده را تکذیب نمود.

هواوی از مدت‌ها پیش روی توسعه‌ی سیستم‌عامل نو و اختصاصی خود برای استفاده‌ی صنعتی، کار می‌کند. در اصل چینی‌ها خیلی قبل‌تر از آن که منازعات تجاری بین هواوی و ایالات متحده مطرح شود، توسعه‌ی سیستم‌عامل اختصاصی خود را استارت زده بودند.

به‌نظر می‌رسد سیستم‌عامل هانگ منگ از خطوط کدنویسی کمتری، یعنی حدود صد ها هزار به‌جای ده‌ها میلیون خط کد نویسی که در سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند مورد نیاز میباشد، برخوردار میباشد. کاترین چن هم چنین اعلام نمود که سیستم‌عامل اختصاصی هواوی دارای وقت تأخیر زیاد کمتری درمقایسه با سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند میباشد.

البته نبایستی فراموش کنیم که غول فناوری چینی دقیقا در برهه‌ی زمانی‌که آمریکا این شرکت را در فهرست سیاه تجاری قرار داد، صحبت از سیستم‌عامل اختصاصی هانگ منگ را مطرح نمود. درنتیجه این تصور در اذهان عمومی به‌وجود آمد که چینی‌ها قصد دارند سیستم‌عامل نو را جایگزین سیستم‌عامل اندروید در گوشی‌های هوشمند کنند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون و ماشین های اداری در سریع ترین زمان فقط با یک تماس : امداد رایانه(تعمیریها)

مطالب مرتبط :

11 نظر

  • علی رضا عسکری

    مطالب بی نظیر بود

  • صادق فتحی

    خیلی خوب بود

  • محمدعلی ایزدی

    این مطلب حرف نداشت

  • اسماعیل فاضلی

    قیمت مشاورتون چقدره؟

  • عبدالرضا رضوی

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  • روح الله کرمی

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • علیرضا منصوری

    دستخوش

  • غلامرضا وکیلی

    مطالب بیشتری بنویسین لطفا

  • علی اکبر

    اینا فوق العادن

  • موسی نوروزی

    شماره تماستون برای خرید تلفنی چنده

  • کریم بیات

    حرف نداشت👌🏻

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *