نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟ آیا از اصل بودن تلویزیونی که خریداری کرده‌اید اطمینان دارید؟ آیا به مدل تلویزیون خود نیاز دارید ولی نمی‌دانید که چگونه میبایست مدل تلویزیون خود را پیدا کنید؟ آیا می‌دانید مدل نامبر تلویزیون سامسونگ چه معنا و مفهومی دارد؟

با دنبال نمودن این مطلب هم می‌توانید با نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا بشوید و هم این که از اصل بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل نمایید. در ضمن تصمیم داریم مفهوم مدل نامبر تلویزیون سامسونگ که از اعداد و حروف عجیب و غریب تشکیل شده میباشد را در ادامه این مطلب بررسی کنیم.

تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ
۳ راه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ

برای شناسایی مدل تلویزیون سامسونگ ۳ راه دارید یا این که میبایست به پشت تلویزیون خود و کارتن آن رجوع نمایید یا این که سری به تنظیمات تلویزیون سامسونگ بزنید. در واقع ساده‌ترین روش تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ این میباشد که به برچسبی که پشت تلویزیون زده شده میباشد یا به کارتن این دستگاه نگاهی بیاندازید و به راحتی دریابید که مدل تلویزیون شما دقیقا چیست.

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟
نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟

همانطور که اشاره کردیم روش دوم برای پیدا نمودن مدل تلویزیون این میباشد که به تنظیمات تلویزیون بروید به گونه‌ای که میبایست از راه منوی تلویزیون سامسونگ به بخش Support آن بروید و Contact Samsung را برگزینید. در این بخش می‌توانید مدل تلویزیون خود را مشاهده نمایید.

از کجا بفهمیم تلویزیون سامسونگ اصل میباشد یا تقلبی؟

حال که با راه‌های تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید وقتش رسیده میباشد که بفهمید تلویزیون شما اصل میباشد یا تقلبی؟ در واقع یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای هر یک از کاربران تلویزیون بعد از خرید این دستگاه یار داشتنی به وجود می‌آید این میباشد که از کجا میبایست بفهمیم تلویزیونی که خریداری کرده‌ایم اصل میباشد یا تقلبی؟ برای این که به دام فروشندگان سوء استفاده‌گر نیافتید بهتر است هنگام خرید تلویزیون به نکته ها ذیل توجه کنید:

میبایست بتوانید بر روی بسته‌بندی و برچسب دستگاه، لوگو و نشان توزیع‌ کننده محصول را مشاهده نمایید.
میبایست املای کلمه “Samsung” به شکل درست بر روی کارتن تلویزیون وجود داشته باشد.
دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ میبایست داخل کارتن این محصول وجود داشته باشد.

مدل تلویزیون و سریال نامبر آن هم بر روی برچسب پشت تلویزیون زده شده میباشد و هم بر روی کارتن تلویزیون و هم داخل تنظیمات آن. توجه داشته باشید که مدل تلویزیون و سریال نامبر آن میبایست در هر ۳ مکان با یکدیگر یکی باشند و کوچک ترین تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند چرا که در این گونه می‌توان فهمید که تلویزیون تقلبی میباشد.

بررسی معنا و مفهوم مدل نامبر تلویزیون سامسونگ

شاید بعد از این که با نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید و توانستید مدل تلویزیون خود را پیدا نمایید این پرسش برای شما به وجود بیاید که مدل تلویزیون سامسونگ چه معنایی دارد؟ اگر موفق شده باشید که مدل تلویزیون خود را پیدا نمایید مطمئناً دیده‌اید که مدل نامبر تلویزیون سامسونگ از ۱ سری حروف و اعداد تشکیل شده میباشد.

جالب میباشد بدانید که هر ۱ از حروف و اعداد تشکیل دهنده مدل تلویزیون دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. برای این که بتوانید مفهوم دقیق مدل تلویزیون سامسونگ را دریابید بهتر میباشد مدل “UE65NS9000T” را به عنوان مثال در پیشنهاد بگیرید و به توضیحات ذیل که براساس همین مدل میباشد توجه نمایید.
حرف U ؛ نشان دنده نوع پنل تلویزیون

همانطور که می‌بینید نخستین حرف این مدل از تلویزیون سامسونگ از سمت چپ به راست، حرف U است. در واقع نخستین حرف از مدل تلویزیون به نوع پنل آن اختصاص داده می‌شود.

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟
نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چطور است؟

برای مثال اگر حرف U نخستین حرف از مدل تلویزیون شما باشد یعنی این که نوع پنل آن ال ای دی میباشد و اگر حرف ابتدا مدل تلویزیون شما P، L، H و K باشد به ترتیب به این معناست که پنل تلویزیون شما از نوع پلاسما، ال سی دی، DLP و QLED است.
حرف E ؛ نشان دهنده کشور سازنده تلویزیون
عدد ۶۵ ؛ نشنان دهنده سایز نمایشگر تلویزیون
حرف N ؛ نان دهنده سال ساخت تلویزیون
حرف S ؛ نشان دهنده تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون
عدد ۹۰ ؛ نشان دهنده سری ساخت تلویزیون
عدد ۰۰ ؛ نشان دهنده نوع طراحی تلویزیون
حرف T ؛ آخرین حرف از مدل تلویزیون
خرید تلویزیون‌های اصل سامسونگ از نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ

همیشه خرید از ۱ مرکز معتبر به ویژه تعمیر و خرید تلویزیون که یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید این اطمینان خاطر را به مشتری می‌دهد که قرار میباشد ۱ تلویزیون اورجینال با خدمات پس از فروش ویژه دریافت بکند. خوشبختانه یکی از این مراکز معتبر برای خرید و تعمیر تلویزیون سامسونگ، امداد رایانه میباشد. در صورتی که شما هم تمایل دارید یکی از برترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ را مناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید خریداری نمایید امداد رایانه را فراموش نکنید.

این مرکز از کارشناسانی برخوردار میباشد که خدمات فروش انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ را با در پیشنهاد گرفتن نیاز و بودجه‌ای که هر ۱ از مشتریان دارند به آن‌ها ارائه می‌دهند. با این وجود با مراجعه به نمایندگی سامسونگ به هیچ وجه هنگام انتخاب و خرید تلویزیون گیج و سردرگم نخواهید شد و در حالی که از خرید خود راضی هستید این مجموعه بزرگ را ترک می‌کنید. از خدمات پس از فروش این مرکز هم می‌توان به ارائه گارانتی، عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل اشاره نمود.

11 نظر

  • مسلم ملک

    نویسنده این متن کیه؟

  • حبیب قادری

    مشاورینتون قابل اعتمادن؟

  • مسلم دهقان

    خیلی زیبا بود مهندس

  • محمدرضا رسولی

    حرف نداشت👌🏻

  • مسعود خوئینی ها

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • جعفر عبادی

    دفتر مرکزیتون کجا قرار داره

  • عزیز بیاتی

    مرسی

  • ابراهیم میر

    چقد خوبین شما

  • صادق شهبازی

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • رسول نظری

    با اجازتون بازنشر شد

  • سیدعلی مختاری

    سلام عالی بود

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *