تلویزیون ۸k چیست (فناوری ۸k)

چه چیزی باعث می شود تلویزیون هوشمند هوشمند شود؟

چه چیزی باعث می شود تلویزیون هوشمند هوشمند شود؟  دیگر در گذشته زندگی نمی کنید – گذشته ای پر از سیم ، دستگاههایی که نمی توانید آنها را ردیابی کنید و یک محیط آشفته و جدا از هم برای تماشای تلویزیون. وقت آن است که با تلویزیون هوشمند به زمان حال سلام کنیم. تلویزیون هوشمند سامسونگ روشی نرم و راحت برای سازماندهی خانه و سرگرمی شما در یک چیز است … خوب ، هوشمندانه.

یک نگاه هوشمند با سیم کمتر

همه چیز با تلویزیون QLED شروع می شود ، نشان می دهد که اتصال بدون درز کلید تغییر شکل در تماشا است. یک نگاه هوشمند با سیم کمتر اتصال نامرئی QLED TV و One Connect Box ایجاد یک منطقه مرتب و مرتب بدون هیچ دستگاه یا سیم قابل مشاهده rolling image: rolling image: اسلاید اتصال نامرئی ۱ rolling image: rolling image: اسلاید اتصال نامرئی ۲ نگاهی به پشت تلویزیون قدیمی شما نشان می دهد که سیمها به هر طرف می روند و هزاره ای از سردرگمی را برای شما به وجود می آورند.

A cluttered TV area with wires and devices out in the open

نمی توانید بفهمید کدام دوشاخه به کجا می رود ، و برای بالا بردن آن ، اتاق خواب شما کثیف است. اما هنگامی که محیط اطراف خود را تمیز می کنید ، ظاهری زیبا و هوشمندانه در انتظار شماست. اتصال نامرئی تلویزیون QLED شما با اتصال دستگاه های اتاق خواب شما به یک اتصال جعبه با یک لینک ، درهم و برهمی را از بین می برد. * پس از اتصال آنها ، دیگر لازم نیست به خاطر داشته باشید که آیا دستگاه های شما به HDMI ، AV1 متصل هستند ، یا AV2. تشخیص خودکار تشخیص می دهد کدام دستگاه ها به کجا متصل شده اند ، بنابراین هیچ حدسی وجود ندارد.

تلویزیون QLED سامسونگ خود را با حالت محیط استتار کنید

تلویزیون شفاف QLED

ابزارهای ظریف و قابل استفاده به این معنی است که شما آزاد هستید در رختخواب دراز بکشید و تمرکز خود را بر لذت بردن از آن تلویزیون شفاف QLED بگذارید. با یک کنترل از راه دور هوشمندانه آرام شوید One Remote Control سامسونگ به سمت تلویزیون QLED دیواری هدایت می شود و دستگاه های متصل را کنترل می کند و ناحیه تلویزیون را تمیز نگه می دارد.

Samsung’s One Remote Control points towards a wall-mounted QLED TV, controlling connected devices and keeping the TV area clean

کنترل از راه دور

کنترل از راه دور. یکی برای تلویزیون ، یکی برای استریو ، دیگری برای Blu-ray … اما وقتی لحظه فرا می رسد ، در صورت نیاز نمی توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. دیگر از اعماق کاناپه اتاق نشیمن خود نگاه نکنید – ریموت هوشمند سامسونگ تمام آنچه شما نیاز دارید است.

One Remote Control به درستی از طریق عملکرد اصلی خود نامگذاری شده است ، از راه دور برای کنترل کل ماجراجویی شما در تماشای تلویزیون است. این دستگاه چندین دستگاه متصل به تلویزیون شما را کنترل می کند ، بنابراین می توانید به جای نحوه تنظیم آن ، روی چه فیلمی تماشا کنید تمرکز کنید. محتوای مورد علاقه شما در یک Smart Hub سه نفر در یک اتاق نشیمن نشسته و با هم تلویزیون QLED سامسونگ را تماشا می کنند دوباره آن کمدی در کدام کانال بود؟

4 different remote controls connected to a wall-mounted QLED TV with messy cables

شما آن را ذخیره کردید ، درست است؟ به سختی می توان به یاد آورد که هر فیلم ، آهنگ و نمایش تلویزیونی را در کجا ذخیره کرده ای و حتی یک لحظه اطلاع رسانی روی صفحه نمایش آن حتی دشوارتر است. اکنون با تلویزیون QLED خود ، آن One Remote را بگیرید تا با کلیک یک دکمه ، محتوای لازم را در تلویزیون هوشمند خود کشف ، تماشا و به اشتراک بگذارید. Smart Hub از طریق اتصال اینترنت تلویزیون هوشمند به شما امکان دسترسی به برنامه ها ، فیلم ها و موسیقی مهیج را می دهد و حتی به دستگاه های ذخیره سازی خارجی متصل می شود.

شب دنج شما با دوستان اکنون یک تجربه بدون دردسر است. برنامه SmartThings به شما کمک می کند آنچه را دوست دارید تماشا کنید اینفوگرافیک برنامه SmartThings را نشان می دهد که تلویزیون QLED را از طریق تلفن هوشمند کنترل می کند پس از تماشای بخشی از فیلم در تلفن ، بازوی شما خسته می شود. شما می خواهید صفحه نمایش ها را عوض کنید ، اما دیگر سعی ندارید ویدیو را دوباره جستجو کنید.

Three people sitting in a living room and watching Samsung’s QLED TV together

توانایی اتصال به دستگاه

برنامه SmartThings شما را آزاد می کند تا از فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و فیلم های محبوب در اتاق های مختلف خانه لذت ببرید ، زیرا آنچه در تلفن می بینید همان چیزی است که در تلویزیون QLED خواهید دید. ‡ و این فقط تلفن شما نیست ؛ تلویزیون شما توانایی اتصال به دستگاههای بیشماری را دارد.

کنترل خود را از طریق برنامه SmartThings به دست بگیرید و بدون نیاز به ضربان کافی از دستگاه هوشمند به تلویزیون هوشمند بروید. قرار دادن هوشمند در تلویزیون های هوشمند یک راه ساده برای ساده سازی تجربه تلویزیون خود ، تلویزیون هوشمند سامسونگ به محتوایی که می خواهید با ظاهری که به راحتی با خانه شما ترکیب می شود دسترسی پیدا کرده و آنها را نمایش می دهد.

نصب ، راه اندازی و تنظیمات تلویزیون ال جی lg

این بدان معناست که شما مجبور نیستید با بی نظمی ، سردرد یا دستگاهی که چیزی کمتر از هوشمندی است کنار بیایید. و در سال ۲۰۱۸ ، تلویزیون های هوشمند سامسونگ با ادغام SmartThings – چیزی فراتر از برنامه SmartThings – و TV Bixby ، هوشمندتر می شوند که به شما کمک می کند محتوای مورد علاقه خود را با سهولت پیدا و جمع آوری کنید. § بنابراین ، اگر شما به دنبال یک راه حل سرگرمی تمیز و بدون عارضه برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه – یا هر سه مورد خود هستید! – تلویزیون همیشه هوشمند QLED سامسونگ همان چیزی است که شما نیاز دارید.

نقش سنسورها در تلویزیون و چگونگی استفاده از آنها

امداد رایانه به صورت حرفه ای با استفاده از متخصصین مجرب و متعهد فعالیت می نماید.

منبع : https://www.samsung.com/global/tv/blog/what-makes-a-smart-tv-smart/

 

مطالب مرتبط :

تعمیر تلویزیون و مانیتور و ماشین آلات اداری – نمایندگی رسمی مادیران و ایکس ویژن

11 نظر

  • حمیدرضا حاتمی

    بی نظیر هستید

  • رامین صدر

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین

  • حمیدرضا ابراهیمی

    نویسنده این متن کیه؟

  • یدالله ذاکری

    خرید آنلاین هم دارید

  • جواد شریفیان

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • مسعود بردبار

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • بهرام کیان

    aaaaliii bood

  • محمد آزادی ور

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • اسدالله نوروزی

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  • یوسف محمودی

    بیشتری بنویسین لطفا

  • اکبر حاتمی

    محتوا خوبی بود

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *