تعمیر تلویزیون در منزل در هروی

تعمیر تلویزیون در منزل در هروی

تعمیر تلویزیون در منزل در هروی: شرکت امدادرایانه با سابقه ی درخشان در زمينه ي تعمير تلويزيون با بهره گيري از بهترين تعميرکاران تلويزيون، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون هاي شما را در اسرع زمان و با قيمت متناسب در منزل يا محل کارتان به عهده بگيرد.وجه تمايز امدادرایانه ديگر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرين تکنولوژي ساخت و تعمير تلويزيون و شناخت تخصصی مدارها و تحليل خرابي ميباشد.

اين امر سبب گرديده تا اول با جستجوي دليل خرابي و شناسايي مدار آسيب ديده با تعويض قطعات و تعمير بردها ،جلوگيري از تعويض کامل آن کرده و از تحميل هزينه سنگين به مشتري جلوگيری !.يکي از نمونه هاي اين مطلب ، تعمير آبخوردگي پنل ميباشد که به علت وجود جزئيات زیاد و عدم تخصص کافي ديگر رقبا ،فقط در اين مرکز انجام ميگيرد.تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

امدادرایانه با تکنسین های مجرب خود آماده خدمات رسانی به شما میباشد

تکنسين هاي اعزامي قطعات و لوازم جانبي مورد نياز دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در گونه نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب و فرسوده اقدام نمايند. اين کار باعث صرفه‌جويي در وقت و سرعت بخشي به پروسه تعمير تلويزيون در منزل گونه گرفته میباشد و شما را از سردرگمی و دودلي براي خريد قطعه متناسب و اورجينال رها خواهد نمود. خدمات دارای ارتباط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعمير خاصي نيست و تمامي ايرادها و خرابي هاي دارای ارتباط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد.

شما مشتريان عزيز مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت مجازسيما درخواست خود مبني بر اعزام تکنسين تعمير تلويزيون به منزل راثبت نماييد. کارشناسان اين شرکت بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درمورد تعميرات و فناوري هاي دارای ارتباط با اين دستگاه ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي بدهند.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

تعمیرات تلویزیون در منزل

امدادرایانه با داشتن چندین نمایندگی فعال تعمیر تلویزیون در تهران (سرتاسر شهر)  و شهرستان های تهران این امکان را به وجود آورده که همشهری های عزیز بتواند به راحتی به تعمیرگاه تلویزیون دسترسی داشته باشند. نمایندگی های امدادرایانه آمادگی دارند که در گونه نیاز تعمیر کار خود را به محل مشتری بفرستند.

البته در صورتی که مایل باشید میتوانید تلویزیون خود را به نزدیکترین نمایندگی امدادرایانه برده و با تحویل دستگاه خود به این مرکز رسید دریافت نمایید و حداکثر ظرف ۲۴ ساعت میتوانید تلویزیون خود را بعد از سرویس تحویل بگیرید.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

تعمیر تلویزیون ال جی و سامسونگ در محل

شرکت امدادرایانه با داشتن ۴ نمایندگی فعال در جنوب تهران ، شمال تهران ، شرق تهران ، غرب تهران آمادگی دارد تا در سریع ترین وقت ممکن تکنسین تعمیرات را به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما بفرستد و تعمیر دستگاه شما را در محل انجام دهد. افتخار امدادرایانه این میباشد که ۱ مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون میباشد ۹ ۱ شرکت واسطه ، امدادرایانه داری چند دهه تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون میباشد. تمامی تعمیرات دارای ۶ ماه ضمانت کتبی میباشد.

هم چنین این مجموعه مفتخر میباشد اعلام بکند که تمامی کارشناسان و متخصصین ما دارای تجربه چندین ساله در امر تعمیر انواع مدل های تلویزیون می باشند. که علاوه بر تجربه کاری دارای اطلاعات علمی در سطح بالایی در زمینه آشنایی با تمام قطعات تلویزیون هستند. هم چنین یکی از دلایل متمایز نبودن این مجموعه نسبت به رقبا هزینه عادلانه و منصفانه تعمیر و تعویض قطعات میباشد. و در سریعترین وقت ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

از این رو در گونه بروز مشکل از راه راههای ارتباطی با ما تماس گرفته و تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارید تا به نحو احسن این تعمیر را برای شما انجام بدهیم. هم چنین ضروری به ذکر میباشد که این مجموعه دارای دستگاه و تجهیزات مدرنی از جمله دستگاه Banding و BGA میباشد که قادر به تعمیر دستگاه تلویزیون شما بصورت کاملاً تخصصی میباشد.

عیب یابی تلویزیون ال جی ، سامسونگ ، سونی

اکثر افراد با به وجود آمدن کوچک ترین اختلالی در تلویزیون دستپاچه شده و فقط تلاش می کنند در سریع ترین وقت ممکن با تعمیرگاه ها و یا مراکز تخصصی تماس گرفته تا نسبت به تعمیر مشکل به وجود آمده اقدام نمایند. ولی میبایست عرض کنیم که خود کاربر هم می‌تواند از راه بررسی ۱ سری عوامل،مشکل به وجود آمده را برطرف نماید. گاهی مشکل و مسئله به وجود آمده آنقدر جزئی میباشد که بوسیله ۱ بررسی کوچک قابل برطرف شدن میباشد.

گاهی مشکلات فقط با بررسی تنظیمات و یا کابل و دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون برطرف میگردد.هم چنین امکان دارد اتصالات برقی تلویزیون دچار مشکل شده باشد،بنابراین اول در مورد مشکل به وجود آمده یکسری اطلاعات کسب کنید و اگر بعد از طی مراحلی که بوسیله خود کاربر قابل انجام میباشد به نتیجه نرسیدید در این گونه تعمیر مشکل به وجود آمده را به دست افراد کاردان و باتجربه و هم چنین مراکز تخصصی تعمیر بسپارید.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

هم چنین امدادرایانه قادر به تعمیر تلویزیون شما در منزل و محل سکونت شما میباشد هم چنین ضروری به ذکر میباشد که تعویض قطعه در این مجموعه تنها با قطعات اصلی و اورجینال گونه می‌گیرد.در ادامه بررسی ۱ سری مشکلات رایجی که امکان دارد برای تلویزیون شما هم قبل آید را مورد بحث و بررسی قرار می بدهیم. و به واسطه این اطلاعات کاربر قادر خواهد بود تا تصمیم گیرد که آیا تلویزیون نیاز به بررسی و تعمیر دارد و یا خود کاربر می تواند مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

تعمیر بک لایت تلویزیون

بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی میباشد. هنگامی بک لایت تلویزیون خراب میشود نور صفحه قطع میشود و صفحه تلویزیون سیاه میشود. در این حالت تلویزیون روشن میباشد و شما صدای تلویزیون را می شنوید و میتوانید شبکه های تلویزیون را عوض نمایید اما عکس دیده نمی شود.

۱ پرسش که فراوان مطرح میشود قیمت تعمیر بک لایت چقدر می شود؟ پسندیده قیمت تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت میباشد. امدادرایانه از برترین قطعات ال ای دی در بازار استفاده میکند و با کمترین دستمزد تعمیرات بک لایت را انجام می بدهند.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

تعمیر بک لایت در منزل

این مشکل هم از شایع ترین اتفاقاتی میباشد که برای تلویزیون های ال ای دی قبل می آید. نخستین کاری که شما میبایست انجام دهید جدا نمودن تمامی ورودی های تلویزیون میباشد. در بعضی از مواقع فلش های ویروسی سبب خرابی برنامه تلویزیون میشود. ۱ مورد دیگر خرابی دستگاهای مثل پلی استیشن و رسیور میباشد که سبب اختلال در کارکرد تلویزیون میشود. ۱ نکته مهم این که از کابل های مرغوب استفاده نمایید کابل های غیر استاندارد سبب خربی تلویزیون میشود.

بهتر میباشد پیش از اتصال فلش به تلویزیون آن را ویروس کشی نمایید، احتمال ویروسی شدن تلویزیون های اندروید بالا میباشد.یکی دیگر از عوامل به وجود آمدن این مشکل خرابی محافظ برق میباشد. بعضی زمان ها محافظ های برق حالت خود را از دست می بدهند و برق مورد نیاز تلویزیون را تامین نمی کنند، برای اطمینان از سالم بودن محافظ برق دوشاخه تلویزیون را مستقیم به پریز برق متصل نمایید، در صورتی که مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون حل شد، محافظ برق را تعویض نمایید،

حتما از محافظ برق مخصوص تلویزیون استفاده نمایید. نوسان برق هم سبب خراب شدن تلویزیون میشود، نوسان برق سبب آُسیب دیدن برد پاور تلویزیون میشود، برد پاور در اکثر مواقع قابل تعمیر میباشد.

تلویزیون صدا دارد اما عکس ندارد

یکی از ایرادهای شایع تلویزیون های ال ای دی نو این میباشد که عکس تلویزیون قطع میشود اما صدا هست. این خرابی به این گونه میباشد که عکس تلویزیون سیاه میشود اما صدا وجود دارد. در این حالت معمولا خرابی از بک لایت تلویزیون میباشد. بک لایت در تلویزیون های ۴۲ اینچ ۱ سری میباشد و در گونه خراب شدن آن عکس تلویزیون سیاه میشود.

در گونه خرابی بک لایت بهتر میباشد که بک لایت بصورت کامل تعویض شود. با تعویض کامل بک لایت، از خرابی مجدد آن جلوگیری میشود و چندین سال بدون مشکل کار میکند.خرابی برد تیکان سبب قطع شدن عکس تلویزیون میشود. با خراب شدن برد تیکان معمولا عکس تلویزیون به حالت سرمه ای رنگ در می آید، اما صدا باقی می ماند و شما میتوانید شبکه های تلویزیون را تعویض نمایید.

برد تیکان وظیفه انتقال عکس از برد مین به پنل تلویزیون را دارد، بعضی زمان ها با خرابی برد تیکان عکس تلویزیون به حالت شطرنجی در می آید.از کار افتادن پنل (صفحه تلویزیون) تلویزیون سبب قطع شدن عکس در تلویزیون میشود. معمولا خرابی پنل به دلیل آب خوردگی و ضربه به وجود می آید، در صورتی کی صفحه تلویزیون شما دچار آب خوردگی شده میباشد، تلویزیون را از برق بکشید و تا ۴۸ ساعت دستگاه را روشن نکنید، بعد از این وقت اگر با روشن نمودن تلویزیون مشکل برطرف شد و عکس عادی بود مشکل حل شده میباشد،(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

در صورتی که خط عمودی و افقی روی صفحه درست کردن شده میباشد، تلویزیون را خاموش نمایید و با تعمیرگاه مجاز تلویزیون تماس بگیرید.

علت آبی شدن عکس تلویزیون

یکی از عواملی که سبب نگرانی میشود اختلال در عکس تلویزیون میباشد.بدین گونه که دیگر رنگ ها را به درستی نمایش داده نمی شود و یا شدت نور ضروری و همیشگی را ندارد در این میان یکی از اختلالاتی که سبب می‌شود برای تلویزیون قبل بیاید آبی شدن عکس تلویزیون ال جی شما میباشد. یکی از دلایل آبی شدن عکس می تواند درست کردن مشکل در قسمت پنل آن باشد.که می‌تواند از راه استهلاک،ضربه خوردن و یا آب خوردگی تلویزیون باشد.

وقتی که یکی از این موارد برای تلویزیون قبل آید در سیستم نوردهی تاثیر گذار میباشد و موجب اختلال در آن بخش میشود.که نتیجه آن به درستی نشان ندادن رنگ ها میباشد و گاهی اوقات امکان دارد این آبی شدن عکس به دلیل اختلال در قسمت بک لایت تلویزیون باشد که خوشبختانه تعمیر بک لایت قابل انجام میباشد و این امر میبایست بوسیله متخصصین مربوطه در این زمینه گونه بگیرد.

هم چنین پیکسل سوختگی و قرار دادن تلویزیون در معرض گرما هم می‌تواند از دیگر دلایل به هم ریختگی رنگ ها در تلویزیون و هم آبی شدن عکس باشد.ولتاژ ضروری بابت عملکرد بک لایت و هم چنین مابقی قطعات تلویزیون از برد پاور میباشد.حالا اگر در برد پاور ایرادی به وجود آید و ولتاژ ورودی به بک لایت ها کاهش یابد این امر هم می تواند یکی از دیگر دلایلی باشد که موجب آبی شدن عکس تلویزیون میشود،چون ولتاژ کافی بابت نمایش پایان رنگ ها را ندارد و سبب به هم ریختگی رنگ ها در تلویزیون میشود.

تعمیر سیاه شدن عکس تلویزیون در منزل

از قبیل مشکلات عمده ای که برای تلویزیون با هر مدل و سایزی قبل می آید به وجود آمدن مشکل تنها در عکس تلویزیون میباشد.که یکی از این موارد سیاه شدن عکس تلویزیون میباشد بدین گونه که به یکباره هنگام تماشای تلویزیون عکس آن سیاه شده، اما صدای تلویزیون همچنان باقیست و شنیده میشود.این امر بدین معناست که اختلالی در قطعات مربوط به عکس تلویزیون به وجود آمده میباشد.از آن جا که بک لایت تامین کننده نور ضروری بابت نمایش عکس میباشد میبایست عرض نماییم .

این سیاه شدن عکس مربوط به درست کردن اختلال در بک لایت تلویزیون میباشد.آسیب دیدگی تعدادی از لامپ ها و یا کل آنان سبب بروز مشکل سیاه شدن عکس تلویزیون میشود.هم چنین امکان دارد پیش از سیاه شدن کامل، عکس خود را به حالت های متنوع از قبیل:هاله های سیاه روی عکس،کم نور و پر نور شدن عکس،هاله های نورانی روی عکس و …. نشان دهد.در گونه بروز چنین حالت هایی میبایست بابت تعمیر آن اقدامات ضروری را انجام بدهید.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

و از کارشناسان و مراکز تخصصی تعمیر بک لایت بابت این امر یاری بگیرید.توصیه میشود هنگام مواجه شدن با این مشکل به هیچ وجه اقدام به باز نمودن تلویزیون و تعمیر آن بوسیله خودتان نکنید.و هم چنین امر تعمیر را به دست افراد ناکارآمد نسپارید.چون باز نمودن تلویزیون امری زیاد حساس میباشد چون کوچک ترین بی دقتی سبب آسیب رسیدن به پنل تلویزیون میشود که در این گونه خرید تلویزیون نو نسبت به تعمیر پنل به صرفه تر میباشد.

تعمیر تلویزیون در منزل در هروی
تعمیر تلویزیون در منزل در هروی

تعمیر مشکل صدای تلویزیون در منزل

خرابی صدا ۱ مشکل شایع در تلویزیون های ال ای دی میباشد. در صورتی که صدای تلویزیون شما قطع شده میباشد اول به منوی تلویزیون بروید بعد در قسمت تنظیمات صدا خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون را چک نمایید در صورتی که تنظیمات صحیح بود از ۱ هدفون استفاده نمایید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بزنید در صورتی که صدا وجود داشت احتمال فراوان بلندگوی تلویزیون خراب شده میباشد و میبایست تعویض شود.

تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون در منزل

یکی از ایرادهای شایع تلویزیون های ال ای دی نو این میباشد که عکس تلویزیون قطع میشود اما صدا هست. این خرابی به این گونه میباشد که عکس تلویزیون سیاه میشود اما صدا وجود دارد. در این حالت معمولا خرابی از بک لایت تلویزیون میباشد. بک لایت در تلویزیون های ۴۲ اینچ ۱ سری میباشد و در گونه خراب شدن آن عکس تلویزیون سیاه میشود. در گونه خرابی بک لایت بهتر میباشد که بک لایت بصورت کامل تعویض شود. با تعویض کامل بک لایت، از خرابی مجدد آن جلوگیری میشود و چندین سال بدون مشکل کار میکند.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

خرابی برد تیکان سبب قطع شدن عکس تلویزیون میشود. با خراب شدن برد تیکان معمولا عکس تلویزیون به حالت سرمه ای رنگ در می آید، اما صدا باقی می ماند و شما میتوانید شبکه های تلویزیون را تعویض نمایید. برد تیکان وظیفه انتقال عکس از برد مین به پنل تلویزیون را دارد، بعضی زمان ها با خرابی برد تیکان عکس تلویزیون به حالت شطرنجی در می آید.

از کار افتادن پنل (صفحه تلویزیون) تلویزیون سبب قطع شدن عکس در تلویزیون میشود. معمولا خرابی پنل به دلیل آب خوردگی و ضربه به وجود می آید، در صورتی کی صفحه تلویزیون شما دچار آب خوردگی شده میباشد، تلویزیون را از برق بکشید و تا ۴۸ ساعت دستگاه را روشن نکنید، بعد از این وقت اگر با روشن نمودن تلویزیون مشکل برطرف شد و عکس عادی بود مشکل حل شده میباشد، در صورتی که خط عمودی و افقی روی صفحه درست کردن شده میباشد، تلویزیون را خاموش نمایید و با تعمیرگاه مجاز تلویزیون تماس بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

گاهی امکان دارد برای شما قبل آمده باشد که موقع تماشا با خاموش شدن ناگهانی تلویزیون مواجه شده باشید این امر بدین گونه میباشد که بعد از این خاموش شدن ناگهانی چراغ پاور روشن میباشد و یا خیر؟
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دارای حالت های متفاوتی میباشد بدین گونه که:

– روشن نمیشود چراغ پاور حالت چشمک زن دارد
– روشن نمیشود چراغ پاور فقط روشن میباشد
– روشن نمیشود چراغ پاور هم خاموش میباشد

در اول ۱ سری موارد را بررسی کنید، مانند:
– در قسمت تنظیمات خاموش شدن تلویزیون روی تایمر خاصی درج نشده باشد
– اتصالات برقی را بررسی کنید
– به روز رسانی نرم افزار انجام شده باشد
– اتصال کابل نامرغوب و یا USB ویروسی هم می‌تواند سبب خاموشی شده باشد

به وجود آمدن این مشکل در تلویزیون می تواند ناشی از ۲ قطعه برد پاور و برد مین موجود در تلویزیون باشد.

تعمیر خاموش شدن تلویزیون در منزل
تعمیر مین برد تلویزیون در منزل
تعمیر مین برد تلویزیون در منزل
از جمله قطعات اصلی تلویزیون مین برد میباشد.

مین برد عملکرد قطعات و دیگر بردهای موجود در تلویزیون را کنترل میکند. بر روی مین برد ورودی و خروجی های مختلف مانند: ورودی صدا،تصویر،USB،HDMI،حافطه رم و …. قرار می گیرند.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

۱ سری عوامل سبب درست کردن مشکل در مین برد تلویزیون میشوند که عبارتند از:
– استفاده از کابل نامرغوب
– فلش ویروسی
– فرسودگی و استهلاک قطعه
-کابل HDMI
-نوسان برق

هم چنین به وجود آمدن ۱ سری عوامل در تلویزیون نشان از این امر دارد که مشکلی در قطعه مین برد تلویزیون به وجود آمده است:

– خاموش شدن تلویزیون و تنها چشمک زدن چراغ پاور
– خاموش شدن کامل تلویزیون
– حذف کانال ها و تنظیمات بعد از خاموش و روشن نمودن تلویزیون
-خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
-نمایش لوگوی تلویزیون و خاموش شدن آن
-و…

بابت تعمیر تخصصی می‌برد مجموعه مجازاتی ما دارای دستگاه ها و تجهیزات مدرن تامین قطعه میباشد یکی از این دستگاه ها BGA میباشد که قابلیت تعمیر مین برد را بصورت کاملاً تخصصی دارد و دیگر نیاز به روشهای سنتی لحیم کاری و IR نمی باشد.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی از قطعات اصلی موجود در تلویزیون برد پاور می باشد این برد وظیفه برق رسانی به پایان قطعات تلویزیون را بر عهده دارد. و میبایست ولتاژ متناسب پایان قطعات را تبدیل و به آن ها انتقال دهد.حالا به وجود آمدن اختلالی در عملکرد برد پاور کل قطعات تلویزیون را با مشکل مواجه می‌کند.نوسان برق، فرسودگی قطعه از مواردی که موجب به وجود آمدن اختلال در این برد میشود. برد پاور در مواردی قابل تعمیر میباشد و این امر نیازمند بررسی بوسیله افراد متخصص را دارد.

در صورتی که تعدادی از قطعات و خازنهای روی برد دچار آسیب‌دیدگی شده باشد و قابل تعمیر باشد تنها همان تعداد آسیب‌دیده تعمیر می‌شوند ولی در صورتیکه فرسودگی و یا آسیب دیدگی قطعه به حدی باشد که با تعمیر جوابگو نباشد نیاز میباشد که حتماً میبایست تعویض شود و میبایست با قطعات اصلی و اورجینال گونه بگیرد.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون در منزل

یکی از اغلب مواردی که امکان دارد شما هم تا به حالا با آن مواجه شده باشید روشن نشدن تلویزیون میباشد. شاید بعد از خاموش نمودن تلویزیون خود و هنگام روشن نمودن مجدد، تلویزیون روشن نشود. در صورتی که چراغ پاور تلویزیون خاموش میباشد اول ضروری میباشد برق ورودی تلویزیون بررسی شود.یکی از مواردی که سبب روشن نشدن می شود و زیاد شایع میباشد، خرابی محافظ برق میباشد.

این خرابی به این گونه میباشد که محافظ، برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را تامین نمی‌کند بهتر میباشد برای اطمینان از سالم بودن محافظ، دوشاخه تلویزیون را مستقیم به برق بزنید.در صورتی که چراغ پاور تلویزیون روشن میباشد و با زدن دکمه پاور کنترل، تغییر حالتی در چراغ پاور درست کردن نشود حدود ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت صبر نمایید اگر در این فاصله تلویزیون شما روشن شد،برد پاور تلویزیون خراب شده میباشد، و بهتر میباشد هر چه سریعتر تعمیر شود. ولی اگر چراغ پاور حالت چشمک زن داشت و تلویزیون بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه روشن نشد احتمال خرابی برد مین وجود دارد.

البته چشمک زدن در تلویزیون سونی متفاوت میباشد تعداد چشمک های چراغ پاور تلویزیون سونی شمرده شود و از جدول عیب یابی چشمک های چراغ پاور تلویزیون سونی، عیب آن تشخیص داده شود.(تعمیر تلویزیون در منزل در هروی)

تیم بزرگ تعمیراتی امداد رایانه

تیم امداد رایانه با ارائه خدمات (تعمیر تلویزیون در تهران و در محل شما – با گارانتی تعمیر و استفاده از قطعات اصلی | نمایندگی رسمی مادیران و نمایندگی رسمی ایکس ویژن و نمایندگی رسمی سونی) تعمیر تلویزیون در محل سبب شده میباشد که مشتری از بابت جابه جایی تلویزیون راحت شود. این خدمت به این گونه میباشد که شما با امدادرایانه تماس می گیرید و نشانی محلی که قرار میباشد تلویزیون در آن جا تعمیر شود را میدهید .

امداد رایانه با همکاران خود این قرار را هماهنگ میکند. و بعد از آن تکنسین به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما به محل شما مراجعه و تلویزیون شما را تعمیر میکند و یا در صورت نیاز به نمایندگی برای تعمیرات تکمیلی ارسال مینماید. در ضمن تعمیرات تلویزیون با ضمانت انجام میشود .

 

مطالب مرتبط :

11 نظر

  • رمضان توسلی

    سلام عالی بود

  • علی

    دمتون گرم

  • میلاد عبدالهی

    مقالاتتون عالین واقعا!

  • میلاد میرزایی

    چه سایت قشنگی دارین

  • مصطفی قشقایی

    احسنت عالی بود

  • علی اصغر صابری

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • مهدی اسدی

    بیشتری بنویسین لطفا

  • اصغر حسینی

    هزینه مشاورتون چنده؟

  • وحید داوودی

    این مطلب حرف نداشت

  • اسدالله ذاکری

    مشاوره آنلاین از چه طریقی صورت می گیره؟

  • علی رضا هدایت

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *